سعيد ملكان در حاشیه نشست خبري فيلم "روز صفر" در خصوص انتخاب ساعد سهيلي براي نقش عبدالمالك ريگي گفت : ما چند همكاري با هم داشته ايم و بنده با قابليت هاي بازيگري او آشتا بودم و به نظر بنده بهترين گزينه براي اين نقش ساعد سهيلي بود و بهترين بازي كارنامه وي نيز در فيلم روز صفر است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: نشست خبری فیلم "روز صفر" به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ملکان در پردیس ملت با حضور بازیگران و عوامل فیلم و با اجرای فرزاد حسنی برگزار شد.

به گزارش سلام نو، نشست رسانه ای فیلم روز صفر با حضور سعید ملکان(تهیه کننده و کارگردان)، امیر جدیدی، ساعد سهیلی و مهدی قربانی(بازیگران)، میثم مولایی(تدوینگر)، علی قاضی(فیلمبردار)، سهیل دانش اشراقی(طراح) برگزار شد.

سعید ملکان چند سوژه برای کار داشتم ولی این را از بقیه بیشتر دوست داشتم و سختی کار دلیل جذابیت آن برایم بود و تصمیم به ساخت گرفتیم و تمام فیلم بر اساس واقعیت است و هیچ قسمت از آن تخیل ما نیست، فقط شاید در قسمت هایی از سینما برای جذابیت بیشتر کمک گرفته ایم.

سعید ملکان در خصوص اغراق در فیلم گفت ما در آمریکا اغراق های خیلی بیشتر از این را شاهد هستیم اما کسی چیزی نمی گوید و به نظر بنده کسی در این فیلم اغراق نکرد و شخصیت امیر جدیدی مصداق واقعی دارد و ما بر اساس مستندات این فیلم را تولید کردیم.

وی در ادامه پیرامون فیلم نامه این کار اظهار کرد: طرح فیلمنامه برای آقای اصفهانی بودند و بنده با آقای توکلی فیلمنامه کار را نوشتیم که البته آقای اصفهانی به عنوان مشاور فیلمنامه تا انتها در کنار ما بودند.

سعید ملکان در خصوص انتخاب ساعد سهیلی برای نقش عبدالمالک ریگی گفت : ما چند همکاری با هم داشته ایم و بنده با قابلیت های بازیگری او آشنا بودم و به نظر بنده بهترین گزینه برای این نقش ساعد سهیلی بود و بهترین بازی کارنامه وی نیز در فیلم روز صفر است.

ساعد سهیلی در خصوص نقشش گفت : این نقش و کاراکتر عبدالمالک ریگی برای من بسیار بسیار جذاب بود و خیلی خوشحال هستم که در این فیلم حضور داشتم.

امیر جدیدی در خصوص نقشش در این فیلم گفت : سینمای ما نقش قهرمان کم دارد و هر بازیگری از نظر بنده دوست دارد همچنین نقشی را بازی کند و ممنون از آقای ملکان که بنده را برای این نقش انتخاب کردند.سهیل دانش اشراقی طراح این فیلم در ادامه اظهار کرد: اکثر لوکیشن های فیلم در ایران و فیلمبرداری داخل ایران اتفاق افتاده است و ما تمام تلاش را کردیم تا به واقعی سازی و ذهنیت کارگردان نزدیک شویم

میثم مولایی تدوینگر فیلم روز صفر در خصوص تدوین این فیلم گفت: بخش در کار داشتیم و دو ریتم قسمت ابتدایی فیلم ریتم کندی داشت و باید ما بیینده را آرام آرام به قسمت دوم فیلم که ریتمش تند می شود برسانیم تا بیینده لذت بیشتری ببرد.

از نکات جالب توجه این نشست شوخی فرزاد حسنی با حاضرین و عوامل فیلم و حضور یکباره مسعود فراستی بر روی سن و صحبت در خصوص فیلم بود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید