یحیی در حال دومین بازی خود با پرسپولیس را در پیش رو دارد که علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی با خطر محرومیت رو به رو هستند و احتمالا او مایل باشد آن‌ها را بدون ریسک برای دربی حفظ کند.

به گزارش سلام نو، پس از برد در مقابل تراکتور، شاگردان یحیی گل محمدی دومین بازی خود با هدایت سرمربی جدید را در آبادان برگزار خواهند کرد. در استادیومی که چند هفته پیش شهرداری ماهشهر را در آن شکست دادند اما فصل گذشته نتوانستند از پس نفت آبادان بربیایند.

پس از پیروزی مقابل تراکتور، بعید است گل محمدی تغییری در تیم خود داشته باشد. اما باتوجه به این که علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی در آستانه محرومیت هستند، شاید او در لحظه آخر تصمیم بگیرد ریسک نکند و این بازیکنان را برای دربی نگه دارد.

با این حال نمایش مطمئن بیرانوند در بازی قبلی، باعث شده تا گل محمدی به این دروازه بان اعتماد کند. در خط دفاعی زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده فیکس خواهند بود و گلزن پرسپولیس در نیم فصل یعنی کنعانی زادگان، روی نیمکت خواهد نشست. در سمت راست مهدی شیری نقش آفرینی می‌کند و در سمت چپ نیز انصاری همچنان اولویت نخست کادرفنی پرسپولیس است. قرمزها در سمت چپ خط دفاعی برخلاف جناح راست، یک مدافع چپ تخصصی دارند و باید دید محمد نادری که با یحیی گل محمدی به فوتبال ایران معرفی شد، چه زمان بازی خواهد کرد.

یک خط جلوتر، کمال کامیابی نیا در مقابل مدافعان پرسپولیس خواهد بود. کمال که البته در آستانه محرومیت نیست، در سال های اخیر چند دربی حساس را از دست داد و امروز باید مراقب باشد تا کارت قرمز نگیرد. کمی جلوتر از او، احمد نوراللهی هافبک تاثیرگذار پرسپولیس بازی خواهد کرد. نوراللهی در این فصل بیشترین تعداد بازی را انجام داده و عملکرد او نیز ویژه بوده است.

در شرایطی که بشار رسن به دلیل مشکلات مالی و بدقولی مدیران پرسپولیس، اوضاع روحی جالبی ندارد، وحید امیری و مهدی ترابی در هافبک کناری قرمزها خواهند بود. در این پست سیامک نعمتی و امید عالیشاه نیز علاوه بر رسن روی نیمکت حضور دارند و احتمالا امروز به کار گرفته خواهند شد.

در خط حمله، آنتونی استوکس هنوز آماده بازی نیست و به همین دلیل علی علیپور و کریستین اوساگوآنا زوج خط حمله را تشکیل می دهند. علیپور در بازی قبلی موفق به گلزنی شد اما اوساگوآنا نمایش خوبی نداشت و حالا هواداران پرسپولیس منتظر درخشش او هستند.

* در سال های اخیر علی علیپور 6 گل به تیم صنعت نفت زده و فصل گذشته هم تک گل تساوی بخش پرسپولیسی ها در ورزشگاه تختی آبادان به ثمر رساند.

* سرخ ها روی نیمکت بوژیدار رادوشوویچ، محمد نادری، محمدحسین کنعانی زادگان، محسن ربیع خواه، بشار رسن، مهدی عبدی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه را در اختیار دارند.

* در صورتی که پرسپولیس برنده بازی شود، این تیم به رکورد 9 پیروزی پیاپی در این فصل خواهد رسید.

* سرخپوشان این فصل در دو بازی جام حذفی و لیگ صنعت نفت را شکست دادند؛ پس از گلزنی کنعانی و ترابی، آیا امروز بازیکن جدیدی برای قرمزها گل خواهد زد؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل صنعت نفت: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، محمد انصاری، علی علیپور، کریستین اوساگوآنا، مهدی ترابی و وحید امیری.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید