کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه جدید اعلام شده دیدار های لیگ قهرمانان آسیا، میزبانی تیم های ایرانی را در ورزشگاه های خانگی آن ها به رسمیت شناخت.

به گزارش سلام نو در حالی که دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از بررسی شرایط ایران برای اعطای میزبانی دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در فروردین سال ۹۹ خبر داده بود، اما سایت AFC اعلام کرد که نمایندگان کشورمان در دور برگشت میزبان خواهند بود.

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا ابتدا اعلام کرد که تیم های ایرانی باید تمام دیدار های خانگی خود را در کشور بی طرف برگزار کنند، اما پیش از تأیید شدن از سوی کمیته اجرایی AFC پیشنهاد دیگری به ایران شده بود. پیشنهادی مبنی بر اینکه بازی های پلی آف در کشور بی طرف برگزار شده و دیدار های خانگی در مرحله گروهی به دور برگشت منتقل شود. پیشنهادی که ابتدا مورد موافقت باشگاه های ایرانی قرار نگرفت، اما پس از جلسه ای که مدیران باشگاه ها در مقر AFC با ویندسور جان داشتند، این پیشنهاد پذیرفته شد.

تیم های استقلال و شهر خودرو دیدار های پلی آف خود مقابل الکویت کویت و الرفاع بحرین را در دبی و شارجه برگزار کردند و حالا با قطعی شدن صعودشان به لیگ قهرمانان آسیا پس از برتری مقابل الریان و السیلیه قطر باید در مرحله گروهی رقابت کنند. دو تیم پرسپولیس و سپاهان هم که سهمیه مستقیم را در اختیار داشتند، در مرحله گروهی حضور داشتند./ ایپنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید