این پنیر کم چرب است، به عنوان منبع عالی کلسیم در نظر گرفته می شود و به جلوگیری از پوکی استخوان کمک می کند و حتی می تواند فشار خون را تنظیم کند. با این حال سدیم آن نیز بسیار زیاد است ، یعنی چیزی حدود 800 میلی گرم در یک وعده دارد...

1.سفیده تخم مرغ

اکثر افراد سفیده تخم مرغ را می خورند زیرا نمی خواهند کلسترول بالایی را که از زرده تخم مرغ ناشی می شود، مصرف کنند. علاوه بر این، سفیده تخم مرغ کالری بسیار کمتری نسبت به تخم مرغ کامل دارد.

تخم مرغ شامل B12 است، که از سلامت استخوانها پشتیبانی می کند، به تشکیل سلول های قرمز خون کمک کرده، انرژی را افزایش میدهد و روحیه شما را بهبود می بخشد. با افزایش سن، جذب B12 دشوارتر می شود. بنابراین مهم است که آن را در هر زمان ممکن تهیه کنید.

2. پنیر لبنه

این پنیر کم چرب است، به عنوان منبع عالی کلسیم در نظر گرفته می شود و به جلوگیری از پوکی استخوان کمک می کند و حتی می تواند فشار خون را تنظیم کند. با این حال سدیم آن نیز بسیار زیاد است ، یعنی چیزی حدود 800 میلی گرم در یک وعده دارد.

این امر می تواند خطر سکته مغزی، نارسایی قلبی  پوکی استخوان، سرطان معده و بیماری های کلیوی را افزایش دهد. بعد از 40 سال،باید مقدار سدیم را کنترل کنید.

3. بیکن

بیکن بسیارخوشمزه است، اما این خوشمزه ها با هزینه زیادی همراه هستند. بیکن کاملاً پر از چربی اشباع و سدیم است. چربی های اشباع چیزی است که شما واقعاً می خواهید از آن دوری کنید زیرا این می تواند باعث التهاب در بدن شده، که در نهایت می تواند منجر به بدتر شدن آرتریت، مشکلات قلبی و کلسترول بالا شود. بیکن همچنین یکی از چرب ترین و پر کالری ترین گوشتها ست و خوردن آن می تواند باعث افزایش وزن شود.

4. نوشابه رژیمی

نوشیدن نوشابه معمولی که دارای قند و مواد نگهدارنده است، جایگزین نامناسبی به نظر میرسد. اما نوشابه رژیمی می تواند اثرات دیگری داشته باشد.

این شیرین کننده های مصنوعی خطر ابتلا به سرطان را افزایش داده و به قند خون و سلامت روده شما آسیب می رسانند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند منجر به علائم اولیه پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک شوند. به طور کلی، بعد از 40 سال نوشیدن آب بیش از هر چیز دیگربرای سلامتی مفید است.

5. شیرینی

معمولاً شیرینی فاقد ویتامین، مواد معدنی و فیبر است. با افزایش سن، میزان فیبر در رژیم غذایی  بسیار مهم است. بنابراین بهتر است، ازنان سبوس دار به جای شیرینی استفاده کنید. بدون فیبر، کربوهیدراتهای موجود در شیرینی ها به سرعت هضم شده و به قند تبدیل می شوند و در نتیجه می توانند موجب تولید چربی نیز شود. متوسط کالری یک شیرینی دلخواه می تواند 350 کالری و 50 تا 60 گرم کربوهیدرات باشد، که این  معادل چهار برش نان است.

6. برگر گیاهی

برگرهای گیاهی معمولاً به عنوان یک جایگزین سالم برای همبرگر و راهی برای کاهش کلسترول شما تبلیغ می شوند. اگرچه آنها به اندازه مصرف همبرگر بد نیستند، اما بعد از 40 سالگی، گزینه های خوبی نیستند.

بسیاری از همبرگرهای سبزیجات با مواد نگهدارنده ناسالم پردازش می شوند و طعم آن از مقادیر زیادی سدیم حاصل می شود.

7. پاپ کورن کره ای

پاپ کورن اغلب در لیست غذاهای سالم و کم کالری قرار میگیرد، اما  پاپ کورن کره ایاملاً متفاوت از همه  ذرت های بو داده طبیعی است.

وقتی کره را به مخلوط اضافه می کنید، به میان وعده ای پر از چربی های ناسالم تبدیل می شود که می تواند شریان ها را به راحتی در گیر کند..

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید