۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 406443

در این مطلب دو دمنوش را برای لاغری شکم توصیه می‌کنیم اما فراموش نکنید که صرفا مصرف آن ها معجزه لاغری را رقم نمی زند و در کنار آن ها می توان با یک برنامه غذایی مناسب به این مهم دست یافت.

بسیاری از انسان ها از چاق شدن به شدت دوری می کنند و برای اینکه از این کار جلوگیری کنند بسیار تلاش می کنند.آن ها دوست ندارند چربی هایشان در یک ناحیه ی خاص مانند شکم جمع شود و تناسب اندام آن ها را ازبین ببرد. به همین منظور در این مطلب دو دمنوش را برای لاغری شکم توصیه می‌کنیم اما فراموش نکنید که صرفا مصرف آن ها معجزه لاغری را رقم نمی زند و در کنار آن ها می توان با یک برنامه غذایی مناسب به این مهم دست یافت.

چای ترش

چای ترش یکی از دمنوش ها برای لاغری ناحیه شکم می باشد.

مواد لازم

گل چای ترش:۱۰گرم

آب:یک لیوان معادل ۲۰۰میلی لیتر

طرز تهیه

آب را خوب جوشانده و پس از این که به جوش آمد گل های چای ترش را درون آن ریخته و اجازه دهید که به مدت ۱۵دقیقه با حرارت ملایمی بجوشد.پس از آن،زیر حرارت را خاموش کرده و پس از این که به مدت ۱۰دقیقه سرد شد آن را از صافی رد کرده و دو روز در هفته میل کنید و این کار را تا ۱۰روز انجام دهید و پس از پنج روز استراحت،می توانید چای را خنک و حتی با یخ مصرف کنید و از طعم و رنگ قرمز آن لذت ببرید.

دمنوش برگ‌بو و دارچین

دمنوش برگ‌بو و دارچین از دیگر نوشیدنی های مناسب برای لاغری ناحیه شکم می باشد.

چوب دارچین:یک‌تکه ۳گرمی

برگ بو:دو برگ

آب:یک لیوان

ابتدا آب را جوشانده و سپس چوب دارچین و‌برگ بو را در آب جوش‌‌بریزید و اجازه دهید به مدت ۲۰دقیقه بجوشد و پس از آن که به مدت ۱۰دقیقه دم کشید دمنوش را از صافی رد کرده و هر روز صبح برای ناشتا میل کنید و پس از ده روز مصرف،به مدت یک هفته آن را قطع کنید و سپس شروع کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید