حضور نماینده بحرین در مرحله پلی‌‌آف و روبرویی آن با نماینده ایران، این فکر را در سر مسئولان بحرینی انداخت تا با سواستفاده از شرایط موجود در ایران، حق میزبانی شهرخودرو را بگیرند و بهترین وسیله برای عملی کردن این خواسته، رییس بحرینی AFC است.

سلام نو - سرویس ورزشی: پاسخ ایران به پیشنهاد جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد و جواب باشگاه‌ها هم می‌تواند به نفع ایران باشد، هم AFC و رییس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا.

به گزارش سلام نو، پس از پایان جلسه 2 ساعته نماینده باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان، نامه‌ای از سوی 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به AFC ارسال شد که در آن باشگاه‌های ایرانی حاضر نشدند در زمین ثالث به میدان روند. جواب فدراسیون فوتبال ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا این بود که آن‌ها به شرطی پیشنهاد AFC را قبول می کنند که این کنفدراسیون تضمین دهد 3 دیدار دور برگشت به میزبانی ایرانی‌ها برگزار شود.

این نامه به منظور این است که ایران قبول کرده در ازای میزبان نبودن استقلال و شهرخودرو در دیدار پلی‌‌آف، ایرانی‌ها میزبانی خود را در دور گروهی داشته باشند. شرطی که هم به نفع فوتبال ایران است، هم به نفع AFC , هم به نفع شیخ سلمان!

AFC کم نیاورد

این پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا به این معنا است که ما می‌خواهیم از امنیت و شرایط موجود در ایران مطمئن شویم و از هر روشی خواهان رسیدن به این موضوع هستیم. برگزاری 3 دیدار برگشت در ایران، می تواند فاصله روزهای ناآرام ایران را با میزبانی نمایندگان ایران افزایش دهد و به طوری، آب‌ها از آسیاب بیافتد و از بهانه "ناامنی ایران"  فاصله بگیرند.

فوتبال ایران نه بیخیال آسیا می‌شود و نه عزت و شرفش!

باشگاه‌های ایران و فدراسیونی‌ها نمی خواهند به هیچ وجه شانس حضور در بالاترین مسابقات باشگاهی آسیا را از دست دهند و با توجه به شرایط موجود و فشار AFC، حاضر شدند که از 2 میزبانی در دیدارهای پلی‌آف بگذرند اما باشگاه‌های ایران از این مسابقات انصراف ندهند تا نه جریمه‌ای پرداخت کنند و نه 2 سال آینده را از دست دهند. در این میان، تنها ضررکنندگان این موضوع، 2 باشگاه شهرخودرو و استقلال هستند که کارشان برای صعود به مرحله گروهی دشوارتر می‌شود.

خیال شیخ سلمان هم راحت شد

حضور نماینده بحرین در مرحله پلی‌‌آف و روبرویی آن با نماینده ایران، این فکر را در سر مسئولان بحرینی انداخت تا با سواستفاده از شرایط موجود در ایران، حق میزبانی شهرخودرو را بگیرند و بهترین وسیله برای عملی کردن این خواسته، رییس بحرینی AFC است. با توجه به انتظارهای ایران از شیخ سلمان با توجه به رای دادن به او در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا، گرفتن میزبانی تنها یک بازی می‌تواند هم خوش‌خدمتی شیخ سلمان به بحرینی‌ها را ثابت کند و هم مانع از انصراف ایرانی‌ها از آسیا شود؛ اتفاقی که هم به ضرر AFC بود و هم به ضرر لیگ قهرمانان آسیا.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید