با اصرار و فشار وزارت ورزش به باشگاه شهرخودرو و مالک این تیم، یحیی گل محمدی پس از سال­ها دوباره به نیمکت پرسپولیس باز خواهد گشت.

سلام نو - سرویس ورزشی: یحیی گل محمدی به زودی سرمربی پرسپولیس می­ شود و دوباره به تیم محبوبش باز می­ گردد. جلسه دیشب مالک شهرخودرو با پرسپولیسی­ ها و نماینده وزیر برگزار شد و حالا قرار است با صدور رضایتنامه از سوی باشگاه شهرخودرو، سرمربی این تیم دوباره روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

این اتفاق به هیچ وجه باب میل مشهدی­ ها و به خصوص حمیداری نیست و با فشار مسعود سلطانی­ فر، وزیر و ورزش و جوانان قرار است یحیی پرسپولیسی شود.

جواد تاری بخش سخنگوی باشگاه شهرخودرو در گفت­‌وگو با سلام نو در این خصوص گفت: بارها از سوی وزیر و نماینده­ های ایشان به ما گفته شد که رضایتنامه گل محمدی را برای پرسپولیس صادر کنیم زیرا اگر این کار را نکنیم، او می­ رود و ما بی­ مربی خواهیم ماند. این فوتبال مظلوم مشهد است که آسیب می­بیند و هواداران مشهدی دوست ندارند در آستانه بازی حساس ما در پلی­ آف لیگ قهرمانان آسیا، مربی که 2 سال است تیم را ساخته، آن را ترک کند و به تیم رقیب بپیوندد. باید قبول کنیم در شرایط فعلی لیگ، پرسپولیس رقیب ما است و این درست نیست که مربی ما را به زور به حریف مستقیم­مان در راه قهرمانی بدهند.

تاری بخش ادامه داد: این کار به هیچ وجه حرفه­ ای نیست اما چه کنیم که حتی نمی­شود اعتراضی به این موضوع کرد. ما دوست داشتیم تیم ملی از وجود گل محمدی بهره ببرد و حتی حمیداوی قبول کرده بود رضایتنامه او را برای تیم ملی بدهد اما نمی­دانم چه اتفاقی افتاد که یحیی از گزینه­ های فدارسیون حذف شد. تیم ما یک تیم شهرستانی مظلوم است که با سرمایه خصوصی در حال رقابت با باشگاه­های دولتی است اما این دیگر رقابت نیست یا حداقل رقابت عادلانه ­ای نیست. اگر 4 روز دیگر تیم از آسیا حذف شود، وزیر پاسخ مردم مشهد را می­دهد یا گل محمدی؟ من نمی­دانم این چه نوع فوتبال است!

سخنگوی شهرخودرو در حالی با عصبانیت این حرف­ها را می­زد که به نوعی تکلیف تیمش مشخص نیست و آن­ها هنوز نمی­دانند حمیداوی تسلیم دستورهای وزیر ورزش می­شود یا خیر. با این حال، مالک شهرخودرو بخش مهمی از قرارداد گل محمدی را پرداخت کرده است و هر کاری انجام داده تا او در مشهد بماند اما ظاهرا باید تسلیم علاقه یحیی و دوای موقت هواداران وزیر برای درد هواداران پرسپولیس شود.

این انتخاب به نوعی برای گل محمدی هم هندوانه در بسته است؛ اگر او نتواند مانند دوره اولش در پرسپولیس و سایر تیم­ هایی که در آن­ها مربیگری کرده خوب کار کند و تیم صدرنشین کالدرون را قهرمان نکند، برای همیشه از چشم پرسپولیسی­ ها خواهد افتاد و دوباره همان مربی می­شود که حاضر نشد در فینال جام حذفی و در آخرین بازی به مهدوی­ کیا بازی بدهد و تیم و هواداران را مدیریت کند. همچنین کسب قهرمانی ششم در تاریخ لیگ برتر می­تواند تضمینی برای سال­ها حضور او روی نیمکت سرخ­های پایتخت باشد.

همه چیز تا 24 ساعت آینده مشخص خواهد شد و باید دید نسخه ایرانی وزارت ورزش بالاخره راهی به نیمکت پرسپولیس پیدا می­کند یا خیر اما اگر وزارتی­ ها نتوانند حمیداوی را راضی کنند، علاوه بر انتقادهای استقلالی­ ها،باید اعتراض پرسپولیسی­ ها را هم تحمل کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید