استراماچونی مربی خوبی بود اما قرارداد حرفه‌ای‌اش از استقلال و هوادار این تیم مهم‌تر بود که نیمه راه گذاشت و رفت. مجیدی باید از این موضوع درس بگیرد و نگذارد هیات مدیره چنین بلایی را سرش بیاورند. پیشکسوتان استقلال از او حمایت خواهند کرد اما حیف او است که قراار است با چنین مدیرانی کار کند.

سلام نو - سرویس ورزشی: بازیکن پیشین استقلال می‌گوید هیات مدیره جدید این باشگاه پرسپولیسی هستند و سیاست‌های کثیفی برای آبی‌های پایتخت دارند.

به گزارش سلام نو، پس از  چالش‌ها و اتفاقات مختلف برای بازگرداندن استراماچونی توسط مدیران استقلال، قائله این موضوع خاتمه یافت و باشگاه استقلال بطور رسمی اعلام کرد دیگر حاضر به همکاری با سرمربی ایتالیایی نیست و در انتخابی جنجالی، فرهاد مجیدی را به عنوان جانشین این مربی برگزید.

امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با سلام نو در خصوص اعضای جدید هیات مدیره استقلال و انتخاب مجیدی به عنوان جانشین استراماچونی گفت: همین هیات مدیره دشمن اصلی استقلال و فرهاد مجیدی هستند. این‌ها سیاست‌های کثیفی دارند که می‌خواهند تیم را زمین بزنند. من نمی‌دانم وزارت ورزش با چه خرد و تدبیری این افراد را انتخاب کرده است. هوادار استقلال خود را کشت تا امثال خلیل‌زاده و فتحی از مدیریت این تیم کنار بروند، اما کنار که نرفتند هیچ، یک پرسپولیسی به نام موسوی هم به جمع آن‌ها اضافه شده است. این گروه استقلال را بدبخت می‌کند و اتفاقات تلخی را برای باشگاه رقم می‌زند که شاید در آینده، باشگاه مجبور به تاوان دادن شود.

بازیکن سابق استقلال در اضافه کرد: موسوی پرسپولیسی است و من می دانم چه کارهایی که انجام نداده است. این افراد دلشان برای هوادار نمی سوزد و تنها کسانی که حرص خواهند خورد، این هواداران خواهند بود. این گروه فقط به فکر "بخور بخور" خود هستند و معلوم نیست چه چیزی از استقلال می خواهند.

وی درباره جلسه جمعی از پیشکسوتان باشگاه استقلال با معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص خصوصی‌سازی استقلال گفت: ما شنبه جلسه ای را با علی‌نژاد داشتیم و درباره راه‌های مختلف برای خصوصی‌سازی استقلال صحبت کردیم. متاسفانه قانون‌های سلیقه‌ای مجلس از سال 83 باعث شده تا این امر نشدنی و سخت به نظر بیاید و تاکنون چنین چیزی رخ ندهد. خیلی‌ها می‌گویند که استقلال و پرسپولیس باید خصوصی‌ شوند اما حرف‌هایشان تنها تبلیغ رسانه ای است و در عمل کاری نمی کنند.

صادقی در پایان درباره اضافه شدن مجیدی به لیست اسطوره‌های فراموش شده استقلال مثل منصوریان، قلعه‌نویی، مظلومی و مرفاوی تصریح کرد: من فکر نمی کنم برای مجیدی این اتفاق بیافتد. استراماچونی مربی خوبی بود اما قرارداد حرفه‌ای‌اش از استقلال و هوادار این تیم مهم‌تر بود که نیمه راه گذاشت و رفت. مجیدی باید از این موضوع درس بگیرد و نگذارد هیات مدیره چنین بلایی را سرش بیاورند. پیشکسوتان استقلال از او حمایت خواهند کرد اما حیف او است که قرار است با چنین مدیرانی کار کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید