با استقبال هزاران نفر از مردم و مسئولان لشکری و کشوری استان  صبح امروز پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش وارد  اهواز شد.

به گزارش سلام نو از خوزستان، فوج عظیم و بی‌سابقه مردم خوزستان، از ساعات اولیه صبح امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه، با حضور در میدان مولوی اهواز به استقبال از پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش رفتند.

خیابان‌های اهواز، مملو از جمعیتی شده که این شهر تاکنون به خود ندیده است.

در این مراسم که با حضور مسئولان لشکری و کشوری درحال برگزاری است، هزاران نفر از مردم همراهی خود را با آرمان‌های شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش به اثبات رسانده‌اند.

پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به همراه ۴ دلاور شهید ایرانی، از چهارراه نادری به سمت چهارراه آبادان در اهواز در حال تشییع است.

در حال حاضر خیابان‌های منتهی به میدان مولوی مملو از جمعیتی است که برای تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور یافته‌اند.

از بامداد شنبه حرکت سیل عظیم جمعیت از اغلب شهرهای استان خوزستان به طرف اهواز آغاز شده بود.

نوجوانان و جوانان و بانوان اغلب افراد تشکیل‌دهنده در این مراسم هستند. مردم با سر دادن شعارهایی بر علیه استکبار و عواملش، این جنایت هولناک آمریکایی‌ها در عراق را محکوم کردند.

به دلیل حضور گسترده جمعیت، در حال حاضر مسیرها مسدود شده و انتقال پیکر مطهر شهدای مقاومت به کندی صورت می‌گیرد.

زنان و مردان، کودکان، نوجوانان و جوانان به همراه جانبازان و ایثارگران و معلولان و نیز عشایر از هر گروه و شغلی، با در دست داشتن پلاکاردهایی بر وعده انتقام خون شهدا و ابراز ارادت به مجاهدت‌های سردار سلیمانی پافشاری می‌کنند.

موج انزجار مردم از آمریکا در میان شعارهای راهپیمایان کاملا مشهود است.

مردم حاضر در این مراسم، در شعارهایی به زبان‌های فارسی و عربی، خواهان انتقام خون شهیدان هستند.

پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش روز گذشته به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین (ع) تشییع شد و بامداد امروز به میهن بازگشت.

حشد الشعبی نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پیکر شهید ابومهدی المهندس به همراه پیکر شهید سپهبد سلیمانی برای انجام آزمایش‌ دی.ان.ای به ایران منتقل شده و پس از انجام آزمایش‌ها برای خاکسپاری در وادی‌السلام نجف به عراق بازگردانده می‌شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید