دراگان اسکوچیچ سرمربی 52 ساله تیم فوتبال صنعت نفت آبادان است، وی در فوتبال باشگاهی ایران سابقهٔ سرمربیگری در تیم‌های ملوان بندر انزلی ؛ فولاد خوزستان ؛ خونه به خونه را دارد.

به گزارش سلام نو، دراگان اسکوچیچ پس از توقف صنعت نفت برابر فولاد در کنفرانس خبری گفت: واقعیت این است که از عملکرد تیمم رضایت نداشتم چون خیلی بد بازی کردیم و می‌توانم بگویم بدترین نمایش صنعت نفت در زمان حضور من بود.

او درباره داوری این مسابقه ابراز کرد: پنالتی فولاد اصلا درست نبود. درست است که نمایش خوبی نداشتیم ولی دلیل نمی‌شود که داور هم به این راحتی برای حریف پنالتی اعلام کند. از چنین عملکردی از تیمم واقعا مایوس شدم و نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم.

سرمربی صنعت نفت یادآور شد: پس از آنکه بازی هفته پانزدهم را انجام دادیم، تیم ملی امید در شرایطی که فیفا دی هم نبود، بازیکنان ما را گرفت و ملی پوشان امید ما نتوانستند ریکاوری درستی داشته باشند چون تمرینات سنگینی پشت سر گذاشته بودند. بهانه نمی‌آورم و نمی‌گویم بخاطر این موضوع بد بازی کردیم

اسکوچیچ تاکید کرد: واقعا از این عملکرد ناامید و بخاطر هواداران آبادانی ناراحت شدم. واقعا بد است که به این شکل بازی می‌کنیم. مقابل ماشین‌سازی در دقایق آخر به گل رسیدیم ولی امروز در دقایق آخر دو امتیاز را هدر دادیم. نباید بگذاریم دقایق آخر که انقدر برای ما مهم است، مثل بچه‌ها بازی کنیم یا در زمانی که در حمله هستیم، بخواهیم کارهای نمایشی مثل لایی زدن انجام دهیم. این کارها نشان از عدم مسوولیت بازیکنان است.

سرمربی صنعت نفت تصریح کرد: با این اوصاف، به نظرم شایسته از دست دادن امتیاز بودیم. بهانه نمی‌آورم و از این مسابقه خوشحال نیستم.

اسکوچیچ در مورد اینکه به تیم فولاد اجازه دادند به راحتی پرس کند، عنوان کرد: این موضوع به سیستم مربوط نیست، به بازیکنان مربوط است. ما در این بازی 4 بار سیستم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عوض کردیم تا از این شرایط خارج شویم، ولی بازیکنان از همان دقایق اول بد بازی کردند. سیستم بازی نمی‌کند، بلکه بازیکنان هستند که بازی می‌کنند. وقتی شما نتوانید با سه دفاع یا چهار دفاع بازی کنید، چه کار می‌شود کرد. من این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آنالیز می‌کنم اما فکر نمی‌کنم به سیستم مربوط باشد. ما امروز بد بودیم.

او درباره اینکه روی نیمکت بازیکنی ندارد که بتواند به تیم کمک کند، اظهار داشت: امتیازاتی که باید داشته باشیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم. امروز بد بودیم ولی هنوز 3 امتیاز بیشتر از فولاد داریم و یک بازی کمتر. اگر فکر می‌کنید ما می‌توانیم همه بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببریم، اشتباه می‌کنید. باید به این فکر کنیم که چطور می‌شود بازی کرد. باید این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراموش کنیم. فولاد بهتر بود. تاکتیک ما، مربی ما و بازیکنان ما بد بودند.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه آیا ترکیب تیمش برای دیگران شناخته‌شده نیست و همچنین این تیم از رضا جبیره استفاده نمی‌کند، عنوان کرد: این بازی برای من بد بود. رضا جبیره در بازی قبلی به علت مصدومیت در لیست ما نبود. روز بعد به تیم ملی المپیک رفت بدون اینکه مصدوم باشد. بعد در حالی که باید برگردد و به تمرینات ما برسد، برنمی‌گردد. بعد از اینکه برگشت به او دو روز استراحت دادم. او برای تیم ما مصدوم بود اما برای تیم ملی امید مصدوم نبود. چرا باید تیم ملی المپیک جعفر سلمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دعوت کند در صورتی‌که او بازی کرده است؟

اسکوچیچ در مورد اینکه جابجایی مهره‌ها در تیم نفت آبادان وجود ندارد و مربیان دیگر روی آن برنامه‌ریزی می‌کنند، گفت: ما هم در مورد آنها می‌دانیم. بارسلونا هم سیستم کاری رئال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌داند. فوتبال همین است.

وی در مورد اینکه آیا یک تیم باید با 11 نفر شروع کند و با 11 نفر هم به پایان برساند، اظهار داشت: امسال بازیکن خارجی نداریم. سال گذشته در این زمان چند امتیاز داشتیم؟ از آنچه که داریم استفاده می‌کنیم. بچه‌های ما می‌جنگند. بعضی اوقات می‌شود بد بازی کرد. مگر تیم ما چیست؟ ما بد بازی کردیم، شایسته نبودیم. من بد مربیگری کردم و آنها هم بد بازی کردند.

او یادآور شد: به نظر من آن صحنه پنالتی نبود، اما شاید اشتباه کنم. نکته مهم این بود که تیم من در بازی امروز کنترل بازی را در دست نداشت و سازماندهی خوبی هم نداشتیم. من مربی هستم و خیلی هم ناراحتم از اینکه چنین اتفاقی افتاده، خودم اعتراف می‌کنم، خودم از خودم انتقاد می‌کنم. ما بد بازی کردیم و فقط این بازی بد بود، اما ما نباختیم و شاید بتوان گفت خوش‌شانس هم بودیم. اتفاقی است که افتاده، من به خاطر هوادارانمان ناراحت هستم. خیلی سخت است که بدون دلیل امتیاز از دست بدهیم. شاید در چند روز آینده ورق به نفع ما برگردد. این اولین بار در لیگ نیست و هیچ چیزی اینجا ساده نیست. من توقعم بیشتر از این است و این مصیب‌بار بود. وقتی خوب هستیم، خوب است و وقتی بدیم، بد است. ما بد بازی کردیم و باختیم. / ورزش 3

کد خبرنگار: ۲۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید