خلیل زاده، سرپرست مدیرعاملی استقلال تاکید کرد با حمایت سلطانی‌فر و تلاش مسئولان باشگاه روند پرداخت مطالبات استراماچونی هموار شده و این مربی گفته که مایل بازگشت به ایران است.

سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت: استراماچونی به سفیر ایران گفته که علاقمند به ایران و استقلال است و با رفع مشکلات مالی همکاریش را ادامه می دهد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیر عاملی و رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص وضعیت استراماچونی گفت: با حمایت سلطانی‌فر و تلاش مسئولان باشگاه، ملاقات امروز استراماچونی و وکلای او با سفیر ایران نشانه خوبی برای ادامه همکاری است.

وی ادامه داد : با کمک وزارت ورزش و سفارت ایران در ایتالیا توانستیم بعد از چندین روز ملاقات خوب و موثری برای ادامه همکاری با استراماچونی داشته باشیم و با تدبیری که در نظر گرفتیم رفع مشکل پرداخت مطالبات او به مسیر خوبی رسیده است.

خلیل زاده گفت : استراماچونی به سفیرمان گفته است علاقمند ایران و استقلال است و با رفع مشکلات مالی همکاریش را ادامه می دهد.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال گفت : دوست داریم قبل از بازی با سپاهان در جام حذفی او در تهران باشد و دل هواداران استقلال شاد شود.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید