پیروز حناچی، شهردار تهران در جمع خبرنگاران گفت: هیچ عقل سلیمی به دنبال فروش صندلی و افزایش کرایه اتوبوس ها در این شرایط نیست.

شهردار تهران گفت: در این شرایط سخت هیچ عقل سلیمی به دنبال فروش صندلی و افزایش کرایه اتوبوس ها نیست و چیزی که توضیح داده شده بود با خبری که منعکس شده بود متفاوت است.

به گزارش سلام نو، پیروز حناچی در حاشیه افتتاح فاز نخست بزرگراه شهید نجفی رستگار با حضور در جمع خبرنگاران گفت: این بزرگراه یکی از مسیرهای ارتباطی جنوب شرق تهران است و نقش کمربند را میان جنوب به شرق ایفا می کند و آرامش و تسهیل در تردد را برای مردم منطقه به همراه دارد.

وی درباره پروژه های جدیدی که برای شهر تهران در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ما به هر صورت در دوره جدید با توجه به محدودیت منابع پروژه ها را اولویت بندی کرده بودیم. با افتتاح پروژه های زیرگذر گیشا و زیرگذر استاد معین تا پایان سال پروژه های بزرگ مقیاس شهر تمام می شوند و برای تعریف پروژه های در مقیاس محله اقدام می کنیم. یکی از برنامه های ما توسعه قلمروی عمومی بود که پروژه هایی در این زمینه برنامه ریزی می شوند.

وی در خصوص انتشار خبری در مورد فروش صندلی اتوبوس‌های بی آر تی با بیان اینکه اصل خبر اساسا درست نیست و این خبر هم درست منعکس نشده بود گفت: در این شرایط سخت هیچ عقل سلیمی به دنبال فروش صندلی و افزایش کرایه نیست و چیزی که توضیح داده شده بود با خبری که منعکس شده بود متفاوت است.

حناچی افزود: این صحبت در حاشیه یک برنامه در مورد استفاده از ظرفیت‌های استارت‌آپی بیان شده و عنوان شده بود که می‌توان از ظرفیت اتوبوس‌های خصوصی برای تقاضاهای انبوه بر از طریق اپلیکیشن اقدام کرد و این ربطی به فروش صندلی‌های اتوبوس‌های بخش عمومی ندارد.

حناچی درباره اختصاص اعتبار برای تجهیز ناوگان اتوبوس شهری گفت: هفته گذشته قرار بود جلسه ای برای توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس چه از بعد تعمیر چه بازسازی و ورود اتوبوس های جدید برگزار شود. امیدواریم با برگزاری این جلسه در هفته آینده نتایج آن اعلام شود. /مهر

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید