همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا مقداری میوه در طول روز  و به اندازه کافی غذا می خورد و ادعا می کند قصد دارد حداقل هفت مورد مهم را هر روز داخل برنامه غذایی اش داشته باشد آن هم همه از نوع "آنتی اکسیدان دار" که برای جوان ماندن لازم است.

اخیراً مصاحبه ای قدیمی از بانوی اول کاخ سفید در یکی از مجلات مجدداً بین دوست داران سلامتی و تناسب اندام دست به دست می شود. ملانیا در یک مصاحبه مکتوب با "مجله جی کیو"  چند سال پیش اظهار کرد که روز او  با خورد " بلغور جو دو سر" شروع می شود البته ملانیا به خوردن یک اسموتی غنی شده از ویتامین هم علاقه مند است  ، ملانیا در بخشی  از مصاحبه گفت که او " وعده های غذایی مناسبی " را برای خود به عنوان یک اجبار دشوار و خسته کننده تنظیم نکرده است، اما در شرایطی که او تمایلی به خوردن میان وعده دارد میوه یا حتی تکه کوچکی شکلات دارد را می خورد، هوس غذا و تست در هر زمان وجود دارد و او هرگز آن را سرکوب نمی کند .

همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا مقداری میوه در طول روز  و به اندازه کافی غذا می خورد و ادعا می کند قصد دارد حداقل هفت مورد مهم را هر روز داخل برنامه غذایی اش داشته باشد آن هم همه از نوع "آنتی اکسیدان دار" که برای جوان ماندن لازم است.

با خواندن این مصاحبه چند نکته مهم را باید درس گرفت:

ملانیا با این سطح از توجه رسانه ای خودش را از خوردنی های خوشمزه محروم نمی کند! و اساساً رژیم های تجاری را دوست ندارد:

بسیاری از مردم و دنبال کنندگان اخبار ممکن است فکر کنند ملانیا خودش را از هر چیز شکری یا قندی محروم می کند تا اندامی متناسب و زیبا داشته باشد اما این طور نیست.  بانوی اول کاخ سفید در این مورد مثل همسرش است! و در برابر هوس هایش مخالفتی ندارد! حتی اگر میل و هوسش یک شکلات باشد. او حتی اقرار می کند از خوردن بستنی لذت می برد و اگر  تمایل داشته باشد حتماً مثل شکلات بستنی محبوب  خود را پیدا می کند…

ملانیا و بلغور!

همانطور که پیشتر نوشتیم ملانیا در مصاحبه اش  گفته بود که بخش اصلی از صبحانه خود را بلغور جو دو سر تشکیل می دهد. او می گوید که با این ماده غذایی برای صبحانه روزم را به سالم ترین شکل ممکن شروع می کنم.

به عقیده ی متخصصان تغذیه مصرف منظم سبوس، بلغور جو دوسر به لاغری بسیار کمک می کند.  باید بگوییم که این ماده ی غذایی جلوی "اشتها" را می گیرد و باعث اثر سیری بلند مدت می شود.

آب  ، نسخه تکراری همه

علاوه بر اینکه ملانیا هم مثل ترامپ به کوکا رژیمی علاقه مند است (رییس جمهور آمریکا روزانه 12 قوطی کوکا مصرف می کند) ملانیا همیشه مقدار زیادی آب می نوشد، او هرگز بیش از حد در غذاهای چرب یا غنی زیاده روی نمی کند  به علاوه کلاس های پیلاتس ، دو یا سه بار در هفته، به او کمک زیادی می کند تا در این سن اندامی متناسب داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید