رحیم نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳۴۶در رشت است و اولین جرقه‌های بازیگری او در کلاسهای بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد و با نمایشنامه‌های اکبر رادی بازیگری برای او جدی شد و با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید و سپس در فیلم‌ها و تئاترها و سریالها و تله فیلمهای بسیاری بازی کرد.وی دارای مدرک کاردانی رشته مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: رحیم نوروزی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در سریال « دخترم نرگس» به نویسندگی و کارگردانی باقر حبیب پیران و تهیه کنندگی داوود سلیمان پور به ایفای نقش پرداخته ام که تصویربرداری آن به تازگی به پایان رسیده است و همچنین و سریال «بهترین سالهای زندگی ما» به کارگردانی «احمد کاوری» و تهیه کنندگی «محمودرضا تختشید» را آماده پخش دارم.

وی در خصوص سریال «دخترم نرگس» اظهار کرد:‌  سریال دخترم نرگس به نویسندگی و کارگردانی باقر حبیب پیران و تهیه کنندگی داوود سلیمان پور در ژانر اجتماعی ساخته شده است و ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای دارد و به سفارش سیمای استانها برای پخش از شبکه  استانی ارومیه و شبکه سوم سیما آماده شده است.

وی در همین راستا افزود : تصویربرداری این سریال در استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان و کردستان انجام شده است و قصه آن پیرامون زندگی یک خانواده طلافروش است و بنده در این سریال در کنار هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، فریبا طالبی ، مهوش صبرکن، مریم خدارحمی، جمال ذوالقدر و ... به ایفای نقش پرداخته ام.

بازیگر سریال «پس از باران» در ادامه در خصوص سریال «وارش» عنوان کرد: سریال «وارش» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی محمودرضا تختشید و نویسندگی جابر قاسمعلی، یک درام تاریخی عاشقانه است و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست محسوب می‌شود و قصه بسیار دلچسبی دارد و انشالله در زمستان شاهد پخش آن خواهیم بود، مطمئناً با یک پخش خوب، جای خود را در دلهای مردم باز خواهد کرد و مورد اقبال قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید :

معرفی سریال «وارش» / علاقمندی مخاطبین به سریال های شمالی کشور

وی در همین راستا ادامه داد: این سریال در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما تولید شده است و داستان مجموعه در دهه ۳۰ روایت می‌شود و قصه‌ای پرفراز و نشیب را به تصویر می‌کشد و تنوع جغرافیایی لوکیشن‌های این سریال از جمله ویژگی‌های آن است و به دلیل بستر تاریخی داستان، مراحل تولید سختی نیز داشت و در این سریال در کنار عزیزانی همچون علیرضا کمالی، بهنام تشکر، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، الهام طهموری، شهرام قائدی، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی، افشین سنگچاپ، فریبا طالبی، مینا نوروزی، فریده دریامج، سهی بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، شهروز ابراهیمی، وحید شیخ زاده، بهراد خرازی، فرج الله گلسفیدی، انوش نصر، کرامت رودساز، حمیدرضا داوری، مهدیه کوهستانی و ... به ایفای نقش پرداخته ام.

وی در ادامه در خصوص سختی های تولید سریال افزود : فیلمبرداری سکانس های بنده نزدیک به ۸ ماه زمان برد و کار در شهرستان معمولاً سختی های خود را دارد و چند سالی است که به علت علاقه خودم به ایرانگردی، بیشتر کارهای شهرستان را قبول می کنم و به بهانه کار تجربه های خوبی را نیز کسب می کنم و فیلمبرداری این سریال نیز در لوکیشین هایی واقع در لاهیجان، سیاهکل و کیاشهر انجام شد.

نوروزی در خصوص تجربه همکاری با احمد کاوری اظهار کرد: احمد کاوری از دوستان قدیمی بنده است و این چندمین همکاری بنده با ایشان است و معمولاً سر کار دست بنده را به عنوان بازیگر باز می گذارند و من از همکاری با ایشان بسیار لذت می برم.

وی در پایان در خصوص فعالیت های آینده خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر فعالیت زیادی ندارم و عمده فعالیت این روزهای من معطوف به تدریس است و بیشتر زمان خود را با تدریس در دانشگاه سوره و چند واحد دانشگاه علمی کاربردی می گذرانم.

تیزر سریال «وارش»

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید