سریال پس از باران یک سریال نوستالژی محبوب است که به همراه کادر بازیگران جذاب بعد از سالها هنوز پرطرفدار است، سرنوشت بازیگران این سریال بسیار دیدنی است.

تغییر چهره بازیگران سریال پس از باران پس از ۲۳ سال + عکس

به گزارش سلام نو، پس از باران داستان دکتر صادق مهرپرور و همسرش ستاره سالاری است که وقتی عازم شمال ایران « گیلان» می‌شوند در یک تصادف رانندگی کشته می‌شوند و فرزندانشان (مرضیه و مسعود) از آنجایی که به این مرگ مشکوک هستند جهت بررسی بیش‌تر به شمال سفر می‌کنند، هرچه از سفرشان در شمال می‌گذرد آن‌ها از راز خانوادگی‌شان اطلاعات بیش‌تری به‌دست می‌آورند.

این اطلاعات به نقل از مادربزرگشان نقل می‌شود.

در روایتی که خدمتکار مادربزرگ مرضیه و مسعود،شیرین « مهناز انصاری »از رویدادهای قدیم بازگو می‌کند، به داستان زنی اشاره می‌شود که شوهرش ارباب است و به خاطر بچه‌دار نشدن زنش با اصرار مدام زن اولش«کتایون ریاحی»تصمیم به ازدواج می‌گیرد که با یک دختر رعیت ازدواج کند و از طبقه رعیت همسر اختیار کند.

این وسط مادرزن اول ارباب «مهرش صبرکن» به همراه برادرزن اول ارباب « رحیم نوروزی» مشقت‌های زیادی به زن ارباب می‌دهند.

خانوم کوچیک « مرجان محتشم» با اینکه یک رعیت زاده بود، به اصرار خانواده‌اش زن دوم ارباب روستا شد تا برای او پسری به دنیا بیاورد. نهایتاً فرزندی که به دنیا آورد یک دختر بود.

در آخر هم بعد از کشته شدن همسرش آواره شد و از خانه خان بیرونش کردند.

محمود پاک نیت در نقش عزت سالاری(ارباب)

پاک نیت

محمود پاک نیت بازیگر نقش ارباب عزت سالاری در سریال پس از باران، متولد 10 دی 1331 در کازرون است که تا کنون در آثاری چون گیلدخت، پس از باران، یوسف پیامبر، پدر سالار، دل شکسته،ملک سلیمان،تردید، شین، تب و تاب و... ایفای نقش کرده است. محمود پاک نیت در سال 1358 با مهوش صبرکن خانم بزرگ سریال پس از باران ازدواج کرده است، ثمره این ازدواج دو پسر به نام مسعود و مهرداد و دارای سه نوه می باشند. هاناپاک نیت یکی از نوه های این زوج بازیگر است که به واسطه زیبایی و رنگ چشمان منحصر به فردش شناخته شده است.

مهوش صبرکن در نقش طاهره (مادر خانم بس)

مهوش

مهوش صبرکن بازیگر نقش طاهره (خانم بزرگ - مادر فرخ و خانم‌بس‌) در سریال پس از باران،متولد 16 خرداد 1339 در شیراز است. او همسر واقعی محمد پاک نیت است که در آثاری چون دخترم نرگس، پس از باران، یوسف پیامبر، خانه ای در تاریکی، شب می گذرد و... در کنار او ایفای نقش نموده است.

مرجان محتشم در نقش شهربانو(خانم کوچیک)

محتشم

مرجان محتشم بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش آفرینی در سریال پس از باران و بازی در نقش شهربانو زن دوم ارباب به شهرت رسید، متولد 13 اسفند 1348 در تهران میباشد.او در آثاری چون ستاره من، نامادری، رز زرد، بهشت گم‌شده، معصومه، طلیعه، آژانس دوستی و...بازی کرده است.

جهانگیر الماسی در نقش پیری فرخ

الماسی

جهانگیر الماسی بازیگر نقش پیری فرخ گلابدره‌ای در سریال تلویزیونی پس از باران متولد 18 خرداد 1334 در زنجان است که با بازی در فیلم ریشه در خون به کارگردانی سیروس الوند وارد سینما شد. از فیلم های شاخص او می توان به شبح کژدم، دیگه چه خبر، هبوط، آنسوی آتش، اشاره کرد.

رحیم نوروزی در نقش جوانی فرخ

فرخ

رحیم نوروزی که در سریال پس از باران نقش جوانی فرخ گلابدره‌ای (برادر خانم‌بس‌) را بازی کرده، متولد سال 1346 در رشت است.او در آثاری چون آسمان هشتم، دوزخ برزخ بهشت، پس از باران، خانه ای در تاریکی، کلانتر،مدار صفر درجه، روز حسرت، یوسف پیامبرو...بازی کرده است.

حامد کلاهداری در نقش مسعود

کلاهدار

حامد کلاهداری بازیگر نقش مسعود در پس از باران و برادر مرضیه است که در 12 دی 1361 متولد شده است، او در سال 1387 نخستین فیلم سینمایی خود،شکلات داغ و پس از آن پایان‌نامه را ساخت؛ و بعد از آن فیلم سینمایی شاباش را اکران کرد. کلاهداری برای شبکه نمایش خانگی چند فیلم کمدی ساخت که پر فروش و موفق بود.

امیر آتشانی در نقش جوانی غلام

غلام

امیر آتشانی کارگردان تئاتر سینما و تلویزیون در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمد. امیر آتشانی تحصیلاتش را تا دیپلم ادامه داده و پس از آن به دانشگاه تهران وارد شد و تا مقطع کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی ادامه داد. سال ها در هنرستان نیاوران در کلاس های خصوصی بازیگری خواند و در سال 1376 تصمیم گرفت تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهد. این بازیگر در سال 1382 توانست مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر دانشگاه تربیت مدرس تهران دریافت کند.

مهناز انصاریان در نقش پیری شیرین

انصاری

مهناز انصاریان متولّدِ سالِ ۱۳۳۴ در تهران می‌باشد. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۶۴ با بازی در فیلم کلید به کارگردانی ابراهیم فروزش آغاز نمود.
مهناز انصاریان بیشتر با ایفای نقش خاله شیرین در مجموعه تلویزیونی پس از باران (۱۳۷۹، ساخته سعید سلطانی و نقش هلن در مجموعهٔ تلویزیونی مرگ تدریجی یک رویا (۱۳۸۷، ساخته فریدون جیرانی)شناخته می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید