کره شمالی به ارتش های کره جنوبی و آمریکا هشدار داد که استمرار تمرینات و رزمایش های مشترک آنها، پیامدهای سنگینی برای سئول و واشنگتن به دنبال خواهد داشت

به گزارش سلام نو، تارنمای «یوریمین زوکاری» کره شمالی روز یکشنبه در گزارشی آورده است دو کشور آمریکا و کره جنوبی برای صلح شبه جزیره جز الفاظ توخالی اقدام دیگری نکرده اند و رزمایش ها و برنامه های مشترک نظامی را ادامه می دهند.

این گزارش خاطر نشان می کند بر اساس توافقات صورت گرفته در ماه ژوئن، دو کشور قرار بود رزمایش های مشترک را متوقف کنند اما این قول ها عبث و دروغین بوده است و آنها به توافقاتی که کرده اند، پایبند نیستند.

تارنمای کره شمالی افزوده است برگزاری تمرینات مشترک ارتش های کره جنوبی و آمریکا نهایتا اقدامات خصمانه علیه پیونگ یانگ است و آنها بابت اقدامشان مسئول هستند.

یوریمین تاکید کرده است دو کشور به توافقاتی که در نشست های سران آنها با کره شمالی برگزار شده است، پایبند نبوده اند و نیروهای مسلح آنها ارتباطات و تمریناتشان را بیشتر کرده اند.

این رسانه از دو کشور خواسته است نسبت به پیامدهایی که این اقدامات گستاخانه آنها به دنبال دارد، آگاه باشند و هر چه سریعتر به مسیر درست برگردند.

از ابتدای ماه جاری میلادی که گفت و گوهای کاری کره شمالی با آمریکا در استکهلم به شکست انجامید، نشریات و رسانه های کره شمالی انتقادهای خود را علیه این دو کشور افزایش داده اند/ ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید