نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است یک زن اسرائیلی که به جرم حمل مواد مخدر در روسیه بازداشت است را آزاد کند.

به گزارش سلام نو، خبرگزاری دولتی ریانووستی روسیه از تلاش بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای آزاد کردن یک تبعه این رژیم در روسیه که به دلیل حمل مواد مخدر در فرودگاهی در مسکو دستگیر شده بود، خبر داده است.

براساس گزارش این رسانه، بنیامین نتانیاهو در آخرین گفت وگوی خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه از او خواسته است که زن اسرائیلی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده در روسیه را آزاد کند.

گفته شده، نتانیاهو در هنگام دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در سوچی هم درباره پرونده نعامی ایساهار زنی که با مقداری مواد مخدر در روسیه دستگیر شد، گفت وگو کرده است.

براساس گزارش رسانه‌های دولتی روسیه، کرملین هم موضوع مبادله نعامی ایساهار با الکسی بورکوف که در اسراییل به جرم فعالیت‌های هکری زندانی است را پیش کشیده است.

بورکوف سال 2015 به درخواست آمریکا در فرودگاه تل آویو دستگیر شد. وی از سوی دستگاه قضایی آمریکا به ارتکاب جرم در عرصه رایانه ای متهم شده است.

نعامی ایساهار هم در بخش ترانزیت فرودگاه بین‌المللی شرمتووا در شمال غربی مسکو در هنگام پرواز از دهلی‌نو به سرزمین‌های اشغالی دستگیر شد و از وی 9 گرم ماده مخدر به دست آمد، و پس از برگزاری دادگاه به هشت سال زندان محکوم شد./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید