محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوردر جریان بازدید از مرز مهران گفت: شلوغ ترین مرز کشور مهران است و قابل قیاس با باقی مرزها نیست و خدمت رسانی در اینجا شبانه روزی است.

به گزترش سلام نو، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مرز مهران شلوغ‌ترین مرز کشور است و جمعیت آن قابل قیاس با دیگر مرزها نیست، خدمات در این مرز به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز ضمن بازدید از مرز مهران اظهار داشت: خوشبختانه اربعین امسال کاملا از نظر جمعیت بسیار متفاوت‌تر از سال‌های قبل است، تمام آمارهای امسال از ماه گذشته نشانگر آن است که به تعداد زائران اربعین افزوده شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی همگی با افتخار در اینجا حاضر شده‌اند تا به زوار کمک کنند، باز هم باید از نزدیک ببینیم اگر مردم مشکلی دارند آنرا برطرف کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: مهران شلوغ‌ترین مرز است و جمعیت آن قابل قیاس با دیگر مرزها نیست خدمات‌رسانی در اینجا شبانه‌روزی است، در سه پایانه دیگر نیز مقدمات تردد فراهم شده است و انتخاب اول برای تردد از مهران است.

وی عنوان کرد: پل‌ها، جاده‌ها موکب‌ها و ... اقدامات مناسبی است که در مرزها و مسیر تردد زوار فراهم شده است، از امروز تا ده روز بعد از اربعین امکانات لازم فراهم شود.

واعظی یادآور شد: جاده ایلام_مهران پیشرفت‌های خوبی داشته است به‌طوری‌که جمعیت سه برابر گذشته است اما تردد روان صورت می‌گیرد./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید