امیرحسین صدیق بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی را از شبکه دو سیما در حال پخش دارم و همچنین در  فیلم سینمایی «طبقه دوم» و «سلفی با رستم» به ایفای نقش پرداخته ام که آماده اکران است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: امیرحسین صدیق بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی را از شبکه دو سیما در حال پخش دارم و همچنین در  فیلم سینمایی «طبقه دوم» و «سلفی با رستم» به ایفای نقش پرداخته ام که آماده اکران است.

وی در خصوص فیلم سینمایی «طبقه دوم» اظهار کرد: فیلم سینمایی «طبقه دوم» به کارگردانی کریم رجبی و تهیه‌کنندگی علیرضا بیاتی آماده پخش است و من در کنار هنرمندانی چون علیرضا بیاتی، رضا توکلی، شهرزاد کمال زاده، خاطره حاتمی ، حمیدرضا هدایتی، فاطمه شکری، فرج گل‌سفیدی، نصرت میرعظیمی، فرشاد خدایی، یحیی بخت آزاد، احمد صالح وند در نقش یک روحانی ایفای نقش می‌کنم.

وی در خصوص داستان فیلم «طبقه دوم» افزود: داستان فیلم"طبقه دوم" درباره مشکلات سوگل دختر متمولی است که برخلاف میل خانواده اش با پسری به نام پوریا که نوازنده مجالس عروسی است ازدواج میکند، سوگل بخاطر مشکلات زیاد تصمیم میگیرد حق و حقوش را شخصاً از پدرش بگیرد و  ...

وی پیرامون فعالیت خود در فیلم سینمایی «سلفی با رستم» بیان کرد: در فیلم سینمایی «سلفی با رستم» به کارگردانی و نویسندگی حسین قناعت، در کنار هنرمندانی چون شقایق فراهانی، آناهیتا همتی، زهرا جهرمی، رامین ناصرنصیر، محمدرضا هدایتی، مرتضی زارع، عباس محبوب، امین چنارانی، میرطاهر مظلومی و علی استادی ایفای نقش می‌کنم و فیلم‌برداری آن به امید خدا در چند روز آینده به پایان می‌رسد.

بازیگر سریال «مرضیه» اولویت این روزهای خود در عرصه بازیگری را اینگونه تشریح کرد: اولویت من در وهله اول فیلم‌نامه و در وهله دوم کارگردان مجموعه است و در وهله بعدی عوامل از جمله گریم و صحنه و غیره و به ‌ویژه تهیه‌کننده برایم حائز اهمیت است.

امیرحسین صدیق در ادامه در خصوص شاخص‌ترین نقش‌های خود تا به امروز اظهار کرد: هنوز که هنوز است بعد از ۲۵ سال فعالیت، من را پدر زی زی گلو صدا می‌زنند و خودم نیز تمامی نقش‌هایی که در ساخته‌های مرضیه برومند ایفا کرده‌ام را از همه لحاظ هم شرایط کار و هم از لحاظ نقش‌ها خاص‌تر بوده است نسبت به دیگر کارها بیشتر دوست دارم، چراکه شیوه کار مرضیه برومند با دیگر کارگردانان متفاوت است البته که همکاری با دیگر کارگردانان نیز تجربه‌های متفاوت و خوبی را به من افزوده است.

کار در حوزه کودک بسیار حساس‌تر و سخت‌تر از کار در حوزه بزرگ‌سالان است

بازیگر سریال «قصه‌های تابه‌تا» در خصوص وضعیت امروز فعالیت حوزه کودک و نوجوان گفت: تا وقتی نگاه سفارش‌دهندگان و مدیران به کار در حوزه کودک به صورت سهل‌انگارانه باشد، هیچ‌گاه این حوزه رشد نخواهد کرد و این در حالی است که کار در حوزه کودک بسیار حساس‌تر و سخت‌تر از کار در حوزه بزرگ‌سالان است.

وی پیرامون بزرگ‌ترین مشکل امروز سینما و تلویزیون بیان کرد: وضعیت سینما و تلویزیون شبیه بیماری است که نیاز به مراقبت دارد و عوامل سینما و تلویزیون هر دو می‌توانند آن را نجات دهند، اما شرایط امروز و مدیریت مانع این کار می‌شود و بزرگ‌ترین مشکلی که در حال حاضر گریبان سینما و تلویزیون را گرفته است مدیریت اشتباه، ممیزی و پخش است.

وی در همین راستا ادامه داد: زمانی را یادم هست که ترکیه فیلمی ساخته بود که پلان به پلان از فیلم قیصر کپی کرده بود و زمانی را به یاد می‌آورم که ترکیه ساختار فیلم‌سازی خوبی نداشت اما در حال حاضر ترکیه به‌عنوان دومین صادر کننده سریال به دنیا است و باید ببینیم چه مشکلی در کار ما بوده است که با این تاریخچه قوی در حوزه فیلم‌سازی، هم‌اکنون حتی مردم کشور خودمان به تماشای تلویزیون و سریال‌های داخلی ما نمی‌نشینند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید