امیر حسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خود و مادرش در روز تولد مادرش منتشر کرد منتشر کرد.

عکس دیده نشده از امیرحسین صدیق در کنار مادرش

به گزارش سلام نو، امیرحسین صدیق متولد ۸ آبان ۱۳۵۱ در تهران بازیگر و مجسمه ساز است.

تحصیلکرده مقطع دبپلم از مدرسه فیلم و هنر صدا و سیما می باشد که فعالیت هنری اش را با تئاتر شروع کرد و در نقش پدر خانومی در زی زی گولو به شهرت رسید.

۱ مهر ۱۳۵۸ وقتی ۷ ساله بود پدرش را در سانحه رانندگی از دست داد تا اینکه چند وقت بعد به عضویت کلاس تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درآمد.

فعالیت حرفه ای خود را بعد از گرفتن دیپلم از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۹ ساله بود با تئاتری بنام «پیروزی در شیکاگو» به کارگردانی مرحوم داود رشیدی آغاز کرد.

سال ۱۳۷۱ در ۲۰ سالگی با فیلم «قافله» اولین بار جلوی دوربین رفت و تا یکسال بعد چند تجربه موفق در سینما و تئاتر بدست آورد.

او در سال ۱۳۷۳ با  سریال «قصه های تا به تا» (زی زی گول) به کارگردانی مرضیه برومند در نقش آقای پدر به شهرت عجیبی رسید.

در ۴۰ سالگی تصمیم گرفت برای ادامه زندگی به روستا برود و برای همین به همراه مادرش ساکن روستای کمرد در ۲۵ کیلومتری شهر تهران در مسیر جاده آبعلی شد.

امیر حسین صدیق بالاخره بعد از سال ها زندگی مجردی در نهایت بهمن ۱۳۹۷ وقتی ۴۶ ساله بود با «باران خوش اندام» شاعر و تصنیف سرا ازدواج کرد.

شهریور ۱۴۰۲ خانم باران خوش اندام با انتشار فایل صوتی در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد بیش از یک سال است از همسرش جدا شده و مهاجرت کرده است.

عکس دیده نشده از امیرحسین صدیق در کنار مادرش

صدیق

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید