جلال فاطمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل  صفری را از شبکه یک سیما در حال پخش دارم .

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: جلال فاطمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل  صفری را از شبکه یک سیما در حال پخش دارم .

وی در همین راستا ادامه داد: در این سریال در کنار عزیزانی همچون سعید راد، پرویز فلاحی پور، ستاره اسکندری، پریوش نظریه، سپیده خداوردی، مریم بوبانی، امیرمحمد زند، شایسته ایرانی  و ... به ایفای نقش پرداخته‌ام و فیلم‌برداری این سریال چیزی در حدود ۸ ماه به طول انجامید و ما از خرداد ۱۳۹۷ تا اسفند ۱۳۹۷ مشغول به فیلمبرداری بودیم و قصه فیلم در خصوص ساخت، توزیع و قاچاق مواد مخدر و به زندگی خصوصی این توزیع کننده ها می پردازد و نسبت به دیگر اثراتی که به این حوزه پرداخته‌اند، نگاه متفاوت‌تری دارد.

بازیگر فیلم سینمایی «خسته نباشید» در خصوص مهم‌ترین اولویت خود برای پذیرش یک نقش اذعان کرد: چون بنده فیلمساز نیز هستم، در وهله اول کارگردان و عواملی که در پروژه همکاری دارند برای بنده  بسیار مهم است و در وهله دوم  داستان فیلمنامه برای بنده حائز اهمیت است و این دو مورد مهم‌ترین اولویت من برای پذیرش یک نقش است.

وی در ادامه در خصوص عدم همکاری خود با سریال خانواده دکتر ماهان اظهار کرد: به دلایل به تعویق افتادن فیلمبرداری کار از حضور در این پروژه انصراف دادم، اما متاسفانه همچنان در خبرها کماکان شاهد درج اسم بنده در لیست بازیگران این سریال هستم و از همکاران محترم رسانه ای تقاضامندم کمی در انتشار اخبار دقت بیشتری را انجام دهند که شاهد از این قبیل اتفاقات در آینده دیگر نباشیم.

وی در خصوص  ارزیابی خود از وضعیت سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: به نظر بنده در تلویزیون  به خاطر پخش سریالهایی که این اواخر به نمایش در آمده اند، وضعیت تلویزیون را تغییر داده اند و مجدد مخاطبین را با خود آشتی داده است و در خصوص سینما هم باید بگویم که فیلمهایی که در شش ماهه اول سال اکران شده اند، بسیار جذاب بوده اند و فروش های بسیار خوبی هم داشتند و باید این موضوع را به فال نیک گرفت.

وی که خواهر زاده سهراب سپهری می‌باشد، در خصوص تولید فیلم با محوریت سهراب عنوان کرد: چون چند سال پیش حتی این فیلم را به مرحله پیش تولید هم رساندیم ولی ادامه تولید فیلم در آن زمان متوقف شد و بارها پیرامون تولید این فیلم صحبت شده است و تا زمانی که فیلم به مرحله قطعی نرسد صحبت کردن پیرامون آن بی فایده می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد که از تمامی مخاطبین تقاضامندم با جدیت سریال را دنبال کنند و نوید اتفاقاتی در ادامه فیلم را می‌دهم که بزودی همگی را شگفت زده خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید