بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود به فروش ۲۱میلیارد و سیصد تومانی تابلو نقاشی سهراب سپهری واکنش نشان داد نوشت : سهراب سپهری سال ۵۸ به خاطر شرایط مالی و سرطان پیشرفته از دنیا رفت.

واکنش بهرنگ علوی به فروش میلیاردی تابلو نقاشی سهراب سپهری + عکس

به گزارش سلام نو، بهرنگ علوی متولد 1 فروردین 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل دیپلم رشته نقشه کشی می باشد که فعالیت خود را با کلاس های بازیگری شروع کرد و با سریال تلویزیونی هشت و نیم به شهرت زیادی رسید.

بهرنگ تنها فرزند خانواده در بیمارستان آزادی تهران بدنیا آمد ، پدرش فرهنگی بازنشسته و از مدیران آموزش پرورش و مادرش مدیر شرکت مخابرات می باشد.

بهرنگ علاقه اش به نمایش و بازی کردن از کودکی در وجودش شکل گرفت تا اینکه بصورت جدی بازیگری را از تئاتر مدرسه شروع کردو

بهرنگ علوی در نوجوانی بهترین بازیگر مدارس مناطق تهران شد تا جایی که سال 1370 در 11 سالگی برای اولین بار در نمایشی بنام آدمک چوبی بازی کردبا سریال نردبام آسمان به کارگردانی محمد حسین لطیفی وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال 1395 با نقش فرزین سریال هشت و نیم دقیقه به شهرت رسید.

علوی کنار بازیگری ، به عکاسی ، نویسندگی و طراحی لباس مشغول است و سفیر حمایت از کودکان کار و زنان بی سرپرست و برگزار کننده گالری و بازارچه های خیری هاست.

بهرنگ علوی

کد خبرنگار: ۲۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    سهراب سپهری در فروردین ۵۹ فوت کرده و روی سنگ قبرش هم سال ۵۹ درج شده ، بهتر است هر کسی قبل از اظهارنظر به اینترنت مراجعه نماید و کمی تحقیق کند ، همه چهره های هنری جهان و الی الخصوص نقاشها در گمنامی زندگی کردند ، چرا ما باید این نقاط را در فرهنگ کشورمان نقطه ضعف بدانیم و یا برای مطرح شدن دنبال سوژه میگردیم ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید