حسن اسدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابولفضل صفری را از شبکه یک سیما در حال پخش دارم و این سریال به معضل مواد مخدر که گریبان گیر جامعه شده است می‌پردازد و نسبت به دیگر اثراتی که به این حوزه پرداخته‌اند، نگاه متفاوت‌تری دارد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: حسن اسدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابولفضل صفری را از شبکه یک سیما در حال پخش دارم.

وی در همین راستا ادامه داد: این سریال به معضل مواد مخدر که گریبان گیر جامعه شده است می‌پردازد و نسبت به دیگر اثراتی که به این حوزه پرداخته‌اند، نگاه متفاوت‌تری دارد.

وی در خصوص بازخورد مردم نسبت به این سریال اظهار کرد: بازخوردها بسیار عالی بوده است و مخاطبین در کوچه و خیابان همگی اظهار لطف می‌کنند و معتقدند که کار شریفی شده است و به‌ دوراز کلیشه به‌ درستی به مقوله مواد مخدر پرداخته است و به ظن بنده با توجه به بازیگران خوبی که در این سریال ایفای نقش می‌کنند این سریال توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند.

بازیگر سریال «ممنوعه» از همکاری دوباره خود با احمد معظمی خبر داد و گفت: سریال «ملکوان» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمد مصری‌ پور در ۳۰ قسمت تولید و در مرحله تدوین قرار دارد.

وی در ادامه در خصوص همکاری با احمد معظمی اظهار کرد: احمد معظمی کارگردان جوان و خوش‌ذوقی است که به دلیل اینکه کار خودش را با دستیار کارگردانی شروع کرده است، سینما و تلویزیون را به‌خوبی می‌شناسد و دارای هوش بالایی در این زمینه است و آرام‌آرام کار خود را پیش می‌برد و بنده از همکاری با ایشان بسیار لذت می‌برم.

وی که فعالیت تئاتر را نیز در کارنامه خود دارد پیرامون فعالیت‌های خود در این حوزه اظهار کرد: تهیه‌کنندگی نمایش «اوردوز» به نویسندگی و کارگردانی حامد رحیمی نصر با محوریت مواد مخدر و معضلاتی که این بلای خانمان‌سوز به وجود می‌آورد را به عهده‌ دارم و به امید خدا قرار است در آبان ماه به مدت بیست شب در تماشاخانه مهرگان به روی صحنه رود.

وی در همین راستا ادامه داد: همچنین در نمایش «شاه‌باز سدره نشین» نوشته شادروان ابراهیم کریمی ایفای نقش می‌کنم که از مهرماه در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود و موضوع آن برخورد حافظ و تیمور لنگ است و کارنو و جدیدی است، چراکه در تئاتر کمتر به حافظ پرداخته‌شده است.

وی به‌عنوان سفیر پیشگیری از اعتیاد در رابطه با این مقوله چنین اظهار کرد: شاید اجرای نمایش‌هایی مانند «اوردوز» بتواند حرکت‌های راه گشایی باشد، زیرا فیلم و تئاتر از مواردی هستند که می‌توانند بر ناخودآگاه آدمی تأثیر بگذارند و اثرات بازدارنده‌ای دارند.

وی در ادامه در خصوص اولویت‌های خود برای پذیرش نقش اظهار کرد: در وهله اول فیلم‌نامه و نقشی که به من پیشنهاد می‌شود و در وهله دوم عوامل برایم مهم است که بتوانم به‌ راحتی با آن‌ها همکاری کنم.

وی در پایان در خصوص وضعیت امروز تلویزیون خاطرنشان کرد: خوشبختانه برنامه‌سازی خوبی بعد از یک رکود صورت گرفته است، زیرا یک دوره تلویزیون بر اساس سلایق شخصی مدیران اداره می‌شد و بیش‌تر با برنامه‌های تاک شو مواجه می‌شدیم چراکه این برنامه‌ها با جذب اسپانسر و حامی با هزینه کمتری تولید می‌شد و فراموش‌شده بود که همیشه مخاطبان به دنبال داستان هستند و دوست دارند سریال تماشا کنند. اما امروز شاهد آن هستیم که ساخت سریال رونق پیداکرده است و امیدواریم که مخاطبین سریال‌ها تلویزیون را دوست داشته باشند و به سمت رسانه‌های خارجی نروند و این‌یک رسالت مهم است که باید به آن پرداخته شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید