عملیات ضربتی یمنی ها علیه ائتلاف سعودی در محور نجران واکنش‌ های بسیار گسترده‌ ای در داخل و بیرون از این کشور به همراه داشته است

به گزارش سلام نو به نقل ار الثوره، عملیات قهرمانانه مبارزان یمنی با مشارکت نیروی هوائی و یگان موشکی و نیروهای زمینی علیه یک گروه و ۳ تیپ نظامی ارتش سعودی و مزدوران اجیر شده در محور نجران واکنش‌های بسیار گسترده¬ژ‌ای در داخل یمن و خارج از این کشور به همراه داشته و در بیشتر این بازخوردها موفقیت نظامی بزرگ تبریک گفته شده و برخی از کشورهای اجیر شده سعودی-اماراتی- آمریکائی مواضع خفت‌باری را اتخاذ کرده‌اند.

در داخل یمن محافل سیاسی و حزبی و نهادهای جامعه مدنی از این عملیات تقدیر کرده و اهمیت آن را در دو بعد استراتژیک و نظامی کمتر از عملیات آرامکو ندانسته‌اند.

«محمد علی الحوثی»، عضو شورای سیاسی انقلاب یمن از این عملیات قهرمانه تقدیر کرد و آن را مدال افتخاری بر گردن تمام مردم یمن توصیف کرد.

وی تأکید کرد که یمن امروز به ارتش و رهبر انقلابش که وعده‌های صادقانه می‌دهد، افتخار می‌کند و مردم یمن امروز با تمام احزاب و گرایش‌ها باید به دستاورد نیروهای مسلح افتخار کنند.

«ضیف‌الله رسام»، رئیس شورای قبایل یمن نیز اعلام کرد که ما یمنی‌ها امروز کشورمان را به لطف ارتش و نیروهای مسلح و  کمیته‌های مردمی در جایگاه قدرت و پیروزی و بازدارندگی می‌بینیم و زمان شکست و ترس از دشمن گذشته است، چرا که رهبران شریف صادقانه و خالصانه برای عزت و کرامت یمن جان فشانی می‌کنند.

دفتر نظارت وابسته به انصارالله در الحدیده نیز از عملیات قهرمانانه مبارزان یمنی در محور نجران و دستاوردهای تاکتیکی آن که ۳ تیپ کامل دشمن را با تجهیزات و مهمات آن با خاک یکسان کرد، تجلیل کرد.

«محمد عیاش قحیم»، کاردار استان الحدیده نیز تأکید کرد که زمان عربده‌کشی و کشتار و ویرانی سعودی‌های تمام شده و زمان پاسخ، عزت و کرامت آمده است.

«عبدالجبار احمد محمد»، سرپرست استان الحدیده نیز تأکید کرد که این عملات قهرمانانه که خفت‌بارترین عملیات برای عربستان به شمار می‌رود، امروز دستاوردی حقیقی را محقق و صدق وعده «عبدالملک بدر الدین حوثی» رهبر انصارالله را ثابت کرده است و اهمیت نظامی و استراتژیک این عملیات از عملیات آرامکو کمتر نیست./ ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید