پیدا کردن یک  شلوار جین، راحت و مناسب به نظر می رسد. حس خوبی که با خرید و داشتن یک شلوار جین خوب و محکم همراه است، بی نظیر است. بدون توجه به اینکه آنها را از یک فروشگاه خیریه محلی، یا ازیک بوتیک خیلی خاص وشیک گرفته باشید. در اینجا ما به این موضوع می پردازیم که چگونه می توانید شلوار جین مناسب را برای استایل خود انتخاب کنید.

کمر

بسته به ترجیح شخصی شما، دور کمر شلوار جین که شما انتخاب می کنید می تواند تفاوت زیادی در راحتی شما ایجاد کند. شلوار جین کمری می تواند روشی عالی برای شیک بودن ظاهر شما باشد. با استفاده از آن می­توانید تمام برجستگی های اطراف کمر را تحت پوشش قرار دهید. این نوع شلوار ها متناسب برای هر بدنی است. می­تواند شما را لاغرتر از سایز واقعی تان نشان دهد. این جین ها برای افرادی که اعتماد به نفس کمی دارند و می‌خواهند شکم خود را پنهان کنند، مناسب است.

مدل

هنگامی که خط کمر ایده آلی دارید، می توانید به این فکر کنید که کدام یک را راحت تر احساس می کنید. امروزه تعداد زیادی ازشلوار های جین، در بازار وجود دارد، اما برخی از متداول ترین آنها عبارتند از:

چسبان

این نوع  شلوار جین باریک در بعضی موارد نسبتاً محکم و چسبیده به ران­ها است. این نوع شلوار جین یکی از محبوب ترین لباس های امروزی است

راسته

معمولاً دارای برش مستقیم است و به گونه‌ای طراحی نشده اند که به هر بخشی از بدن شما بچسبند. آنها از لحاظ ظاهری اسپرت محسوب می­شوند.

دم پا

به طور کلی آنها  خط کمر دارند و در پایین پاها گشاد هستند.

رنگ

شما می دانید که در کدام رنگ راحت تر هستید و با چنین تنوع گسترده ای، مطمئناً در انتخاب محدود نخواهید شد. با این حال، به طور کلی، شلوار جین استاندارد در یکی از چهار دسته زیرقرار می گیرد.

1.شلوار جین با سنگ شور تیره

این نوع همه کاره است و برای اکثر مواقع مناسب است و می تواند اثر لاغری داشته باشد.

۲. شلوار جین با سنگ شورخاکستری روشن

این سبک های سبک تر، برای ماه های تابستان و یا  کمی درخشان تر آن برای فصل زمستان مناسب است.

۳. شلوار جین مشکی

این رنگ اصلی یکی از رنگهایی است که بیشتر خانمها در کمد لباس خود خواهند داشت. می توان آنها را با همه چیز در طول سال هماهنگ کرد.

۴. شلوار جین رنگی

یک انتخاب جسورانه که می تواند یک راه عالی برای نشان دادن کمی از شخصیت ما براساس لباس­هایمان باشد. از رنگ­های قرمز، آبی و سبز گرفته تا انواع شلوار جین های طرح دار، که به نظر جالب می­رسد.

وقتی صحبت از شلوار جین می شود، تا زمانی که آن را امتحان کنید، هرگز نمی دانید که آیا یک گزینه مناسب برای هماهنگی با سایر لباس های شما است یا نه، اما با درک بهتر سبک ها و رنگ ها می توانید جستجوی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. اکنون، باخیال راحت به خرید بروید و از انتخاب خود لذت ببرید‌.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید