جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت گفت: وقتی در فصل برداشت برنج هستیم واردات برنج چرا انجام می شود؟ امسال افزایش محصول برنج از دو میلیون به دو میلیون و ۶٠٠ هزار تن رسیده و نیازی به واردات نیست.

به گزارش سلام نو، جبار کوچکی‌نژاد در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: قانون داریم ولی اجرایی نمی شود، تصویب کردیم که در زمان برداشت و سه ماه بعد از آن واردات و  توزیع برنج ممنوع است اما متأسفانه هم دولت و هم صدا و سیما اعلام می‌کند که واردات برنج انجام می‌شود، با توجه به افزایش محصول از دو میلیون به دو میلیون و ۶۰۰ هزار تن، دیگر نیازی به واردات نداریم چرا با این جملات خوشحالی کشاورزان را به غم تبدیل می‌کنند.

وی در خصوص زمین های نسقی بیان کرد: قانون تصویب کردیم که شرکت‌های آب، برق و گاز باید به مردم خدمات ارائه کنند اما متأسفانه خانه ساختند اما امکانات نمی‌دهند و از قانون تخطی می‌کنند.

کوچکی نژاد تصریح کرد: در قانون تصویب کردیم که با حدود ٥٠ هزار میلیارد تومان در جهت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، کشوری و لشکری اقدام کنند اما کار انجام نمی شود، در خصوص نظام رتبه بندی معلمان ماده  ٦٣ قانون برنامه ششم، دولت را مکلف می کند که لایحه را به مجلس ارائه کند اما دولتمردان به جای این اقدام تنها مصاحبه می‌کنند.

نماینده رشت در پایان اضافه کرد: مردم گرفتارند، سفره مردم جمع شده است، ما ١٤ میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی در نظر گرفتیم در این خصوص اقدام شود.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید