۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 27616083

بیایید با آن روبرو شویم، شغل ما بهترین چیز در جهان نیست و در بعضی روزها شما از خود متنفر می باشید و تنها چیزی که می خواهید کنار گذاشتن شغلتان است. با این وجود، گرچه ممکن است این روزها چندان زیاد نباشند، گاهی اوقات ممکن است شغل شما واقعاً بر خوشحالی شما تأثیرگذار باشد. شما باید بدانید که چه موقع باید شغلی کنونی تان را کنار بگذارید. با این وجود، شناخت این علائم ممکن است آسان نباشد، به خصوص اگر در شغلی برای پول یا امنیت گیر کرده باشید. برای این که به شما در دیدن حقیقت کمک کنیم، امروز می­خواهیم پنج علامت کلیدی را که باید به آنها توجه کنید بررسی کنیم: 

عدم علاقه به شغل

اگر به کاری که انجام می دهید علاقه ای ندارید و واقعاً مشکل دارید که خود را در موقعیتی قرار دهید که انگیزه کار خود را پیدا کنید، باید در مورد پیدا کردن شغلی بسیار هیجان انگیز تر فکر کنید. حتی لازم نیست شغل رویایی شما باشد، فقط چیزی که در واقع به آن علاقه دارید می تواند رضایت شغلی شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

پول انقدر ارزشمند نیست!

قابل درک است که برخی افراد صرفاً به دلیل پول بسیار خوب در شغلهایی که از آنها متنفر هستند باقی می­مانند. اما اگر در موقعیتی قرار داشته باشید که پول حتی هزینه نارضایتی شما برای شغل فعلی تان را تأمین نمی کند، دیگر واقعاً ارزشش را ندارد که سلامت و رفاه خود را در آن صرف کنید.

از جایی که هستید متنفر هستید

آیا شما در خانه ای که دوست ندارید زندگی می کنید، آیا در شهری زندگی می کنید که نمی توانید با مردم آنجا رابطه خوبی برقرار کنید، باعث ناراحتی شما می شود؟ وقتی شغلی را به دست می آوریم، آنها معمولاً در مکانهایی هستند که ما زندگی می کنیم، اما اگر در جایی زندگی می کنید که آنجا را دوست ندرید، تغییر شغل شما می تواند انگیزه لازم برای تغییر محل زندگی باشد.

ذهن شما تنظیم شده است

اگر ذهن شما سرگردان است و در مورد مشاغل دیگر فکر می کند، احتمالاً می توانید به آن چیزی که می­اندیشید نقشی داشته باشید و شغل های دیگری را که می خواهید انجام دهید، شاید زمان آن است که رویای شما به واقعیت تبدیل شود. به این حس(درونی) ششم گفته می شود، و بارها از گوش دادن به حس درونی تان سود خواهید برد.

سدی برای روابط شخصی

کار، بعضی اوقات می تواند بر چیزهایی که ما بیشتر آنها را دوست داریم، اولویت داشته باشد، خواه سرگرمی و اشتیاقی که شما برای زندگی دارید، یا حتی روابطی که با دوستان و خانواده دارید، اما اگر این اتفاق بیشتر از یک بار پیش بیاید، باید دوباره  شغل تان را مورد بررسی قرار دهید. هیچ شغلی ارزش قربانی کردن افرادی را که شما به آنها نزدیک هستید، ندارد.

خلاصه

همانطور که می بینید چند نکته مهم در مورد تغییر شغل وجود دارد. البته، این  نشانه ها می توانند برای همه متفاوت باشند؛ این فقط بر عهده شماست که ببینید چگونه کار شما بر زندگیتان تأثیر می گذارد و آیا نیاز دارید که فصل جدیدی را  در زندگیتان شروع کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید