این روز ها فضاهای عروسی به گونه ای است که از الگوهای کهنه و پیش پا افتاده پیروی می کنند. به همین دلیل بیشتر زوج ها ترجیح می دهند تا عروسی را به سبک و سیاق خود برگذار کنند. استفاده از گل و گل آرایی یکی از راه های منحصر به فرد کردن عروسی و حتی خاص شدن آن محسوب می شود. برگزاری کلاسهای طراحی گل آنلاین کمک می کند تا این بخش از مراسم عروسی را خودتان به عهده بگیرید. در اینجا ترفندهای ساده ای در رابطه با سه بخش مهم عروسی ارائه شده است تا شما را از بقیه متمایز کند.

چه کارهایی باید انجام دهید تا عروسی خاصی داشته باشید؟

ترکیب رنگ

زوج هایی که خیلی زود مراسم عروسی میگیرند اغلب عروسی خود را با رنگی خاص و یا مجموعه ای از رنگ ها تجسم می کنند. با این حال، برخی از آنها از نتیجه کار، رضایت کامل  رانداشتند چرا که خلاف تصورشان بود. دلایل اصلی این امر شامل عدم برنامه ریزی و تمرکز بیش از حد به ترکیب رنگ در مراحل برنامه ریزی عروسی آنها است.

رنگ بندی شاید یکی از مهمترین عوامل در تعیین ظاهر کلی عروسی شما باشد.  اما فضا عروسی می تواند با استفاده از تنها یک رنگ اصلی، در کنار آن چند رنگ فرعی کامل شود. بافت ها همچنین بر نحوه پرش نور از سطح تأثیر می گذارند، که می تواند جلوه های خاص عروسی شما را نیز از بین ببرد.

فقط چند رنگ انتخاب کنید

هنگام برنامه ریزی کردن پالت رنگ خود، تا آنجایی که می توانید فقط چند رنگ انتخاب کنید.  انتخاب یک رنگ اصلی و در کنار آن یک یا دو رنگ مکمل می تواند بی نظیر باشد. به خاطر داشته باشید که رنگ ها در سایه های مختلفی قرار می گیرند، بنابراین شما نیز باید نحوه استفاده از سایه های مختلف را برای کنتراست و برای اضافه کردن عمق دید، برنامه ریزی کنید.

فراموش نکنید که رنگ های خود را مطابق با مکان موردنظر برنامه ریزی کنید، به خصوص اگر این یک مراسم یا پذیرایی در فضای باز باشد. توجه داشته باشید که این رنگ بندی با پس زمینه خود مانند یک منظره شهری پشت بام، یک باغ یا حتی یک صحرا مطابقت داشته باشد.

انتخاب رنگ گل ها

احتمالاً فکر می کنید گل های شما باید در همان طیف رنگی شما باشند ، درست است؟ البته اگر یک طراح عروسی حرفه ای یا طراح گل باشید، می دانید که این انتخاب همیشه ضروری نیست. پس از تصمیم گیری در مورد ترکیب رنگ خود، انتخاب گل را برای شما کمی آسان تر می کند. با این حال ، بهتر است هنگام انتخاب گل برای عروسی با یک طراح گل حرفه ای مشورت کنید. به طراحان گل آموزش داده شده است تا گلهای شما را با موضوع رنگ و محل برگزاری خود مطابقت دهند. بنابر این نگران طراحی و فضا سازی مراسم خود نباشید.

اجرای برنامه

با وجود رنگ و عناصر بصری عروسی شما که در حال حاضر موجود است، تنها کاری که مانده، اجرای آن خواهد بود. اجرا های تمرینی، کلیدی است که می توانید قبل از شروع مراسم انجام دهید تا عروسی خود را مطابق با برنامه ریزی پیش ببرید. به عنوان مثال، از پارچه ها و چیدمان های گل خود عکاسی کنید تا با بررسی تصاویر چگونگی ظاهر فضا ،عروسی خود را بسنجید.

سایر المان ها می توانند عروسی شما را بی نظیر و دیدنی جلوه دهند. با این حال، توجه بیشتر به سه جنبه فوق  و انجام ترفندهای ساده باعث می شود تا کار برای شما آسانتر شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید