جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، از نجات معجزه‌آسای یک کارگر بعد از هفت ساعت از زیر خاک خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات معجزه‌آسای یک کارگر تبعه افغانستان که در چاه به مدت هفت ساعت گرفتار شده بود، خبر داد.

به گزارش سلام نو، جلال ملکی، درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه گرفتار شدن یک کارگر در چاه در ساعت ۱۲:۴۷ ظهر امروز به آدرس خیابان ستارخان، خیابان پاتریس‌لومبو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، اظهار داشت: محل حادثه یک مجتمع مسکونی بود که در بخشی از این مجتمع یک اتاقک ۱۲ متری وجود داشت و قرار بود در آینده در این اتاقک تجهیزات برقی نصب شود. در گوشه این اتاقک چاهی به عمق هشت متر حفر شده بود و کارگری در عمق این چاه مشغول حفاری بود که به دلیل سست بودن خاک، مقداری زیادی خاک تخریب و روی این کارگر ریخته شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، حدود دو متر خاک روی این کارگر ریخته شده بود و این کارگر در زیر خاک مدفون شده بود. آتش‌نشانان با احتیاط لازم اما با دقت و سرعت ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و همزمان عملیات خاک‌برداری آغاز شد و ادامه پیدا کرد و پس از ساعت‌ها تلاش بدون وقفه آتش‌نشانان دقایقی قبل خوشبختانه آتش‌نشانان موفق شدند این کارگر را که در حدود ۲۰ سال داشت و تبعه کشور افغانستان بود به طور معجزه‌آسایی در شرایطی که امید به زنده ماندن این فرد نبود، زنده از زیر خاک خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند البته این کارگر دچار مصدومیت‌هایی شده بود اما خوشبختانه زنده بود و سریعا تحویل عوامل اورژانس شد.

ایلنا/

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید