هر روز وقتي سري به اخبار ميزنيم شاهد خبرهاي متنوع و گوناگوني هستيم كه بعضي از آن ها واقعا حيرت انگيز است. گاهي اين خبر ها به قدري خنده دار هستند كه بعد خواندنشان بايد با دستمال گوشه چشمانمان را بخاطر اشك هاي خنده پاك كنيم و گاهي اوقات نيز به قدري دردناك و وحشتناك هستند كه انگشت حیرت بر لبانمان مي ماند.

دیروز یکی از خبرهای پربازدید گوگل این بود: سال گذشته جسد پیرزنی که به طور طبیعی از دنیا رفته بود، چندین هفته بعد پیدا شد. این در حالی است که جسد او توسط موش ها و سگش خورده شده بود. جسد این زن کهنسال که در میشیگان زندگی می کرد در شرایط بسیار وحشتناکی در خانه ای بسیار کثیف و بهم ریخته پیدا شد.

سالی هانچ، زنی 80 ساله در نوامبر سال گذشته، در حالی که بر روی صندلی کثیف خود در خانه اش در دیترویت نشسته بود، درگذشت. البته علت مرگ او بخاطر کهولت سن بوده و عامل دیگری در مرگش دخیل نبوده است.

چند هفته بعد، دختر عموی او، کاجیما زمانی که به خانه سالی می رود تا به او سری بزند با چیزی مواجه می شود که دیگر دیدن جسد دختر عمویش برایش خیلی ترسناک به نظر نمی رسد، در واقع  کاجیما نه تنها با جسد سالی روبه رو می شود بلکه حقیقت دیگری را نیز کشف می کند!

کاجیما متوجه می شود که سالی 80 ساله در خانه ای زندگی می کرده که برای چندین سال از زباله و آشغال پر شده و همه جای خانه پر از خرت و پرت و کثیفی بوده است؛ به قدری خانه بهم ریخته بوده است که در نگاه اولش به جسد، مطمئن نبوده که آن واقعا یک جسد باشد.

هرچند بعدا او به خبرنگاران در مورد تصور ابتدایی خود توضیح می دهد و میگوید که ابتدا چه تصوری در این مورد داشته است.

البته مواجه شدن با جسدی که دیگر چیزی از آن نمانده آن هم از فاصله بسیار نزدیک ترسناک به نظر می رسد.

او متوجه می شود جسد  متعلق به دختر عمویش بوده که بعد از مرگش حشرات و موش ها و همچنین سگش گوشت او را خورده اند. سگ بیچاره بعد از چند روز گرسنگی مجبور شده تا گوشت صاحب خود را نیز امتحان کند.

با توجه به گزارش ها، سگ سالی هانچ، نیز بعد از مدتی در اتاق نزدیک به جسد، از گرسنگی مرده است. کوجیما به روزنامه نگارانی که پیگیر این خبر بوده اند، گفته است: «زمانی که وارد خانه ی سالی شده و با جسد روبه رو شده است، ابتدا فکر کرده این جسد واقعی نیست و سالی برای جشن هالووین آن را تهیه کرده است. زیرا او اصلا فکرش را هم نمیکرده وقتی به خانه ی سالی برود با این صحنه مواجه شود.» به علاوه نزدیک بودن جشن هالووین نیز باعث شده تا او فکر کند سالی در نظر داشته تا برای خود یک جشن ویژه داشته باشد، هرچند حقیقت خلاف تصور او بوده است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید