در حالی که بازار خودرو به سمت ثبات میل می کرد، ایران خودرو در ادامه افزایش قیمت دو نوع از محصولاتش در روزهای گذشته، امروز سه شنبه نیز بهای چهار محصول دیگر را بالا برد

به گزارش سلام نو، در شرایطی که بازار خودرو به سمت ثبات پیش می‌رفت و قیمت خودروها روندی کاهشی در پیش گرفته بود، اقدام خودروسازان برای افزایش قیمت ۶ محصولش در کنار بازگشت نرخ‌ها به سایت‌های خرید و فروش خودرو باعث توقف این روند شد و حالا قیمت‌ها در بازار روندی افزایشی به خود گرفته است.

در جدیدترین تصمیم مدیران خودروسازی، قیمت پژو ۲۰۶ صندوق دار V۸ از ۸۰ میلیون و ۷۵۴ هزار تومان به ۸۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. قیمت دنا پلاس هم ۱۲۰ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین قیمت پژو پارس از ۷۸ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان به ۸۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. ایران خودرو قیمت جدید رانا را هم ۷۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان تعیین کرده در حالی که قیمت این خودرو تا پیش از این، ۶۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان بوده است.

ایران خودرو اخیراً قیمت پژو ۴۰۵ اس‌ال‌ایکس را با افزایش ۸ میلیون تومان، ۷۶ میلیون و ۱۲ هزار تومان تعیین کرده بود.همچنین قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای را با رشد ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی معادل ۹۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان اعلام کرده بود.

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در این مورد گفت: در شرایطی که بازار روندی نزولی دارد، دلیلی برای افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروسازان وجود ندارد.

وی می‌گوید: در کنار بازگشت قیمت خودرو به سایت‌های خرید و فروش خودرو، خودروسازان با افزایش قیمت محصولاتشان به گران شدن خودرو در بازار دامن می‌زنند./ فارس

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید