۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: 23764467

حمید بوحمدان بازیکن ذوب آهن که این روزها با حاشیه‌هایی از سوی باشگاه سپاهان مواجه شده گفته که قصدی برای بازار گرمی نداشته چون تحت قرارداد ذوب آهن بوده است.

به گزارش سلام نو، حمید بوحمدان اظهار داشت: خوشبختانه با اضافه شدن دو بازیکن خوب خارجی و سه بازیکن سرباز که بازیکنان بسیار خوبی بوده و همیشه با بهترین کیفیت خود درخدمت ذوب آهن بوده اند تیم ما به سر و شکل خوبی رسیده است و آماده می شویم که شروع خوبی در لیگ، حذفی و به خصوص ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

وی ادامه داد: از همه مردم می خواهیم تیم خوب ذوب آهن را که بدون هزینه های آنچنانی و بی منت برای شهر و استان اصفهان و ایران عزیز، افتخارآفرین بوده است دعا کنند و در این مسیر ما هم قصد داریم بیشترین تلاش ممکن را با همراهی مدیریت کاربلد، رهبری کادر فنی خوب و بازیکنان شایسته تیم انجام دهیم.

بوحمدان در رابطه با مصاحبه سرپرست تیم فوتبال سپاهان در رابطه با پیشنهاد پیوستنش به سپاهان و اینکه سپاهانی ها گفته اند او دروغ گفته، اظهار داشت: من سال‌ها در فوتبال ایران فعالیت دارم و در طول دوران ورزشی هیچ حاشیه‌ای نداشتم و همه من را می‌شناسند. در مورد پیشنهاد باشگاه سپاهان هم باید بگویم که من تحت قرارداد باشگاه ذوب آهن هستم و وقتی قراردادم را تمدید کردم دیگر چه نیازی دارم بازارگرمی کنم؟ این صحبت‌ها خنده‌دار است. خیلی از بازیکنان بزرگ در تعطیلات بین فصل گوشی همراه خود را خاموش می کنند و من هم چند روز تلفنم را خاموش کردم. اگر کسی از این موضوع ناراحت است که چرا گوشی من خاموش است، نباید در رسانه ها ابراز ناراحتی کند و از ادبیاتی استفاده کند که در شان خود اوست.

وی ادامه داد: سپاهان یک تیم بسیار بزرگ است که افتخاراتش بر هیچ کس پوشیده نیست ولی من در شرایط فعلی ذوب آهن را به هر تیمی و پیشنهادی ترجیح می دهم. در ذوب آهن همه مناسبات درست است و ضمن احترام به همه باشگاههای دیگر من از شرایطی که دارم راضی هستم. ضمناً فراموش نکنیم که ذوب آهن در مقطع فعلی به آرامش احتیاج دارد و همه مردم دوست دارند این تیم بهترین نتیجه را مقابل حریفهای خارجی و سعودی بگیرد و مشخص نیست چرا برخی افراد سعی می کنند آرامش را از ذوب آهن بگیرند! و از این کار به دنبال چه چیزی هستند. دوستان مطمئن باشند ذوب آهن یکدل می ماند و تلاشش را برای موفقیت می کند.

وی در پایان گفت: من از همه هواداران خوب و عزیز مردم ایران، هواداران بزرگ ذوب آهن و فهیم سپاهان می خواهم بار دیگر برای بزرگی نام اصفهان و ایران در کنار ذوب آهن قرار گیرند، تا انشاالله بتوانیم بهترین عملکرد را در مسیر سخت رقابت با تیمهای آسایی بزرگ و قدرتمند داشته باشیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید