مالک باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه ما همیشه اولین ها را رقم زده ایم، گفت: از هوادارانمان می خواهم هفته وحدت را ملاک قرار دهند و اجازه دهند یک اتفاق جدید بیافتد.

به گزارش سلام نو و به نقل از ورزش سه،  محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز در حاشیه آخرین تمرین تیمش قبل از بازی بزرگ با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: از هوادارانمان و تمامی ترک زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که یک اتفاق جدید و تازه رقم بزنند. ما افرادی هستیم که اولین‌ها را رقم زدیم و حالا هم باید برای اولین بار یک فرهنگ هواداری جدید رقم بزنیم و همین هفته وحدت را ملاک قرار دهیم و هواداران دو تیم را به وحدت برسانیم. این اتفاق خاصی است که می‌تواند رخ دهد و برای اولین بار هم از هواداران تراکتورسازی شروع شود.

وی در ادامه گفت: این بازی وسط هفته برگزار می‌شود و چون بنده هم در این تایم تهران هستم حتما به استادیوم آزادی می‌روم و بازی را در بین تماشاگران تراکتوری تماشا خواهم کرد. ان‌شاالله که یک بازی خوبی را ببینیم و فارغ از نتیجه برای اولین اتفاقی بی نظیر را مشاهده و وحدت را در ورزشگاه جاری کنیم. من از هواداران تیم رقیب هم خواهش می‌کنم کمک کنند تا این اتفاق به سرانجام برسد.

مالک باشگاه تراکتورسازی در خصوص وضعیت این تیم گفت: شاید هواداران این تیم را دوست داشته باشند و فکر کنند که تیم خوبی بسته شده اما تراکتور دلخواه و مورد علاقه من نیست. این تیم ان‌شاالله اول فصل آینده با جذب چند بازیکن طراز اول دیگر به تراکتورسازی اصلی تبدیل می‌شود. همانطور که به مردم قول داده بودم تیم خوبی می‌بندیم اما ایده‌آل من نیست. برنامه ما این است که یک مقدار از نقاط ضعف را در نیم فصل و باقی را در فصل آینده برطرف کنیم تا مردم تبریز تراکتورسازی کهکشانی واقعی را ببینند؛ هنوز این تیم کهکشانی نشده و باید نقاط ضعفش برطرف شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید