۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 22350989

از بین بردن چربی های ناحیه شکم کاری سخت و زمان گیر می باشد به گونه ای که فرد برای حذف چربی های شکم مجبور است ماهها وقت خود را سپری کند و همچنین  از رژیم سخت پیروی کند و حرکات ورزشی طاقت فرسا را نیز انجام دهد تا شاید از این طریق به وزن ایده آل خود دست یابد.

برخی از افراد تمایل دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بنا به دلایل مختلفی مانند رفتن به مهمانی و غیره چربی های ناحیه شکم خود را از بین ببرند از این رو قصد داریم تا در مطلب پیش رو شما را با رژیم اورژانسی آشنا کنیم رژیمی که می‌توان با استفاده از آن در عرض ۲۴ ساعت چربی های شکم را از بین برد.

به طور کلی باید در نظر داشت که برای پیروی از رژیم اورژانسی تنها از آب و نوشیدنی ها استفاده می شود چرا که از این طریق به راحتی می‌تواند سموم بدن را دفع کند که این خود تاثیر بسزایی در کاهش چربی های ناحیه شکم خواهد داشت.

برنامه اصلی رژیم غذایی برای کوچک کردن و حذف چربی شکم در یک روز :

8 صبح - یک لیوان آب آشامیدنی را با آب لیمو بنوشید.

10 صبح - یک لیوان آب را با آب پرتقال یا آب سیب بنوشید.

12 صبح - یک فنجان چای سبز

1 بعد از ظهر - یک لیوان آب سرد با آب هویج

3 بعد از ظهر - نوشیدن یک فنجان چای سبز

5 بعد از ظهر - یک لیوان آب با آب هر میوه ایی که خودتان در اولویت قرار می دهید بنوشید .

7 شب- یک فنجان دیگر چای سبز بخورید.

9 شب - یک لیوان آب با آب میوه گریپ فروت بنوشید.

10 شب - برنامه رژیم غذایی را با یک لیوان آب گرم با آب لیمو، همانطور که در ابتدا از آن استفاده کردید، پایان دهید.

لازم به ذکر است که به هنگام پیروی از این رژیم نباید فرد از شیرینی‌جات و یا حتی آب میوه‌های شیرین استفاده کند چرا که در این صورت به نتیجه دلخواه دست نخواهد یافت.

از سوی دیگر باید خاطرنشان کرد که استفاده از آبمیوه های آماده نیز در این رژیم ممنوع می‌باشد چرا که این آبمیوه‌ها دارای شیرینی و مواد نگهدارنده است که این خود می‌تواند در بی تاثیر بودن رژیم نیز موثر باشد.

در خاتمه باید یادآور شد که پیروی از این رژیم خود می تواند عاملی برای دفع کامل سموم از بدن شود به گونه ای که طبق تحقیقات به عمل آمده افرادی که از رژیم اورژانسی پیروی می‌کند توانستند در عرض یک روز به وزن ایده آل خود دست یابند

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید