۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 22346586

زنان چینی از اندام مناسبی برخوردار هستند به گونه ای که طبق تحقیقات به عمل آمده بسیاری از آنها بدون پیروی از رژیم غذایی و یا انجام فعالیت‌های ورزشی سخت و طاقت فرسا به این اندام دست یافته‌اند.

به طور کلی باید در نظر داشت که برخی از زنان چینی بر این باور هستند که ایستادن به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه در معرض مستقیم نور خورشید به هنگام غروب خود می تواند عاملی تاثیرگذار برای کاهش سایز آنها باشد به گونه‌ای که طبق مطالعات صورت گرفته افرادی که از این روش پیروی می‌کنند در مقایسه با دیگران از اندام مناسب تری برخوردار هستند. به عبارت ساده تر با پیروی از روش غذا خوردن خورشیدی به راحتی می توان انرژی بدن را تامین کرد به گونه ای که دیگر پس از انجام این کار نیازی به مصرف غذا نیست.

جالب است بدانیم که پیروی از روش غذا خوردن خورشیدی خود می تواند عاملی برای کاهش میزان استرس نیز باشد چرا که بسیاری از کارشناسان تغذیه بر این باور هستند که استرس خود می‌تواند عاملی اصلی برای افزایش وزن باشد بنابراین کاهش میزان استرس تاثیر بسزایی در کاهش وزن خواهد داشت.

از سوی دیگر باید خاطرنشان کرد که قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند عامل دیگری برای تامین ویتامین های مورد نیاز بدن باشد به گونه‌ای که با استفاده از این روش دیگر نیازی به مصرف برخی از مواد غذایی نیست.

استفاده از طب سوزنی نیز می تواند راهکار مناسب دیگری برای کاهش وزن موضعی داشته باشد چراکه مطالعات نشان می دهد که انجام این روش خود می تواند تأثیر بسزایی در کاهش وزن موضعی باشد. بنابراین افرادی که دارای اضافه وزن موضعی هستند می توانند با استفاده از این روش در کوتاه ترین زمان ممکن به وضعیت خود دست یابند.

آنچه مسلم است ماساژ درمانی نیز یکی دیگر از روش های موثر لاغری در طب چینی می باشد برای استفاده از این روش باید نقاط خاصی از بدن را ماساژ داد تا از این طریق در زمان کوتاهی شاهد از بین رفتن چربی های اضافه بدن خود باشید به عبارت ساده‌تر انجام ماساژ های موضعی تاثیر بسزایی در کاهش وزن دارد بنابراین استفاده از این روش برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند توصیه می شود.

مصرف هر چه بیشتر سبزیجات و یا میوه های تازه نیز می تواند تاثیر بسزایی در کاهش وزن داشته باشد به گونه‌ای که برخی از خانم های چینی برای دستیابی به وزن ایده آل خود از این روش استفاده می کنند.

یکی دیگر از نکات رژیم لاغری چینی استفاده کافی از آب در طول روز می باشد چرا که مصرف کافی آب خود می‌تواند باعث افزایش متابولیسم بدن شود که این خود تاثیر بسزایی در کاهش وزن دارد.

در پایان باید خاطرنشان کرد که از دیگر نکات قابل توجه در رژیم چینی افزایش دفعات غذا ،حذف مواد غذایی شیرین و همچنین مصرف آب انواع مرکبات می باشد که این خود می تواند تاثیر به سزایی در کاهش وزن داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید