مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران  افزود: تصمیمی برای انتقال کارکنان مترو به شرکت‌های خصوصی نداریم.

به گزارش سلام نو، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران  در ارتباط با گلایه و تجمع برخی از کارکنان شرکت مترو طی روزهای اخیر اظهار داشت: این مسئله به دلیل سوء تفاهم پیش آمده و شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه هیچ ابلاغ و یا تصمیمی برای خصوصی‌سازی و انتقال پرسنل خود به شرکت‌های خصوصی یا انتظامی را ندارد.

وی تأکید کرد: مطالب واخبار منتشر شده در مورد تشکیل شرکت‌های خصوصی یا انتظامی جهت برون‌سپاری خدمات مورد تأیید ما نیست و کاملاً کذب است.

نوبخت خاطرنشان کرد: قطعاً هدف انتشاردهندگان این موضوع بر هم زدن نظم و آرامش کاری و روحیه کارکنان مترو است. بنابر این از همکاران خود درخواست داریم با درایت انقلابی از گوش دادن به شایعات خودداری کرده و در راستای افزایش کیفیت و کمیت خدمات همچون گذشته تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تصریح کرد: سیاست‌های اجرایی شرکت بهره‌برداری راه‌اهن شهری تهران و حومه در سال گذشته و امسال این است که با سازماندهی ساختار سازمانی و پرداخت مطالبات معوقه پرسنل همچون ارتقاء گروه سنواتی، احکام معطل مانده کمیته طبقه‌بندی مشاغل از سال 95 به بعد، مطالبات سنوات راهبران قطار و مطالبات شرکت‌های بیمه‌گر را انجام دهند.

وی گفت: موضوع صندوق ذخیره کارکنان، صندوق وام مسکن، صندوق تعاون بهره‌برداری نیز از موضوعات دیگری که مورد توجه قرار داشته که با تعاملات مناسب این مسائل رو به تعالی است و تنها عده‌ای با ایجاد شایعات در فضای مجازی سعی در بر هم زدن آرامش و القاء شبهات کاملا کذب هستند./خبرانلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید