امروزه متاسفانه به دلیل تغییر سبک زندگی و همچنین عدم رعایت رژیم غذایی مناسب بسیاری از افراد با اضافه وزن مواجه هستند که این خود می‌تواند علاوه بر تاثیرات منفی که بر زیبایی دارد زنگ خطری جدی برای سلامت افراد نیز محسوب شود.

گفتنی است برخی از افراد برای کوچک کردن شکم به روش های مختلف و در برخی از موارد خطرناک روی می آورند اما این در حالی است که می توان با استفاده از روش های ساده نیز به راحتی سایز دور شکم را کوچک کرد.

به طور کلی باید در نظر داشت که پیاده روی و یا دویدن خود می تواند نقش تاثیر گذاری در کاهش سایز شکم داشته باشد چرا که همان گونه که می دانیم افزایش سایز شکم خود ارتباط مستقیمی با عدم تحرک دارد از این رو می توان با پیاده روی و یا دویدن تا حد زیادی باعث کاهش سایز شکم شد.

کاهش میزان مصرف نمک و ادویه جات نیز نقش تعیین کننده‌ای در کاهش سایز شکم دارد  چرا که  استفاده از نمک و ادویه جات خود می تواند عاملی برای نفخ معده شود.

بدیهی است افزایش مصرف پتاسیم نیز تاثیر بسزایی در کاهش سایز شکم دارد از این رو توصیه می شود افراد گوجه فرنگی، گیلاس، موز و یا بادام زمینی را در لیست رژیم غذایی روزانه خود قرار دهند تا از این طریق شاهد کاهش سایز دور شکم خود باشند.

نوشیدن آب به اندازه کافی نیز خود تاثیر بسزایی در کاهش سایز شکم دارد چرا که باید به خاطر داشت مصرف کافی آب خود می تواند باعث بهبود عملکرد سیستم گوارشی شود.

دراز نشست ورزش مناسب کاهش سایز شکم

بسیاری از کارشناسان ورزشی بر این باور هستند که با انجام صحیح دراز و نشست میتوان تا حد زیادی سایز شکم را کاهش داد از این رو به افرادی که قصد کاهش وزن و به خصوص کاهش سایز دور شکم را دارند انجام این حرکت ورزشی توصیه می شود.

در پایان باید خاطر نشان کرد که استفاده از دوچرخه  نیز می تواند نقش بسزایی در کاهش سایز شکم داشته باشد البته برای انجام این منظور می‌توان از دوچرخه های ثابت نیز استفاده کرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید