موضوع تعویق کنکور سراسری به دلیل حوادث تلخ سیل اخیر در برخی از شهرهای ایران، مدتی است که سوژه برخی از رسانه ها و نمایندگان مجلس شده که موافقان و مخالفانی داشته است و داوطلبان کنکور سراسری مناطق سیل زده خواستار تعویق این رقابت مهم تحصیلی هستند.

مصطفی کیایی و احسان کرمی دو چهره مشهور هنری در صفحه شخصی خود به موضوع تعویق کنکور سراسری به دلیل حوادث تلخ سیل در برخی از شهرهای کشور واکنش نشان دادند.

مصطفی کیایی در صفحه شخصی خود نوشت:

سیل اخیر عده ای را بی خانمان کرد و آسیب روحی و جسمی به آن ها وارد نمود، چطور انتظار می رود که کسانی که شرایط تحصیلی مناسبی نداشته اند و حتی چند ماهی از درس وکتاب و مدرسه دور بوده اند با بقیه در شرایط برابر به رقابت بپردازند، با احترام به همه کسانی که مدت ها خودشون رو به بهترین شکل برای کنکور آماده کردند و تلاش بسیاری داشتند، باید برای کسانی که دور از شرایط مسابقه بوده اند هم امتیازی قائل شد، به نظر دور از انصاف است که عده ای از خط شروع مسابقه بدوند و عده ای از کمی جلوتر، شرایطی که خودشان در به وجود آمدنش تقصیری نداشته اند.#سیل#کنکور#نمایندگان_مجلس

احسان کرمی در تازه ترین پُست خود به موضوع تعویق کنکور سراسری به خاطر حمایت از داوطلبان کنکور سراسری در مناطق سیل زده پرداخت و نوشت:

برای یک جوان ایرانی امتحان کنکور سراسری جزو مهمترین مراحل زندگیشه. تعداد بی شماری از جوانان مناطق سیل زده از من خواستند صدای اونها باشم تا بلکه مسئولین به خواسته اونها که به نظر چندان بی راه نیست رسیدگی کنند. محصلان مناطق سیل زده خواهان تعویق کنکور سراسری هستند و با توجه به شرایط بسیار بدی که بر اونها حادث شده آینده و زحمات خودشونو در خطر می‌بینند. امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخوره که حقی از این بچه ها ضایع نشه.

#تعویق_کنکور_سراسری

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید