دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان گلستان  اظهار کرد: در حال حاضر آب از بعضی از شهرهای استان هنوز خارج نشده است و بعضی از روستاها نیز از جمله تازه‌آباد و حکیم‌آباد نیز از 20  تا 80 سانتی‌متر هنوز آب دارد. 

به گزارش سلام نو، مهدی انتصاری گفت: با گذشت 16 روز از حادثه سیل هنوز بعضی از شهرهای استان و روستاها با مشکل سیلاب مواجه هستند.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان گلستان در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه چرا هنوز آب از استان خارج نشده است، گفت: در حال حاضر راه‌های رسیدن آب به دریا مسدود شده بود به دلیل اینکه در گذشته لایروبی صورت نگرفته و شهر هم در گودی قرار دارد؛ البته هلال‌احمر، سپاه، ارتش، بسیج اقدامات خوبی را انجام داده‌اند و آب نیز روز به روز کمتر می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر باران که می‌آید مجدداً به حجم آب در داخل شهر و روستا اضافه می‌شود و با وجود آفتاب نیز برف‌های کوه‌ آب می‌شوند و به داخل شهر می‌ریزند و در حال حاضر خروج آب مهمترین معضل است.

انتصاری یادآور شد: متاسفانه در برخی از محلات آق‌قلا نیز خانواده‌ها در یک سوله و در کنار یکدیگر حضور دارند و به آنها چادر داده نشده است و هنگامی که این موضوع را پرسیدیم اعلام کردند که چادر نداریم و کمک‌ها به آخر رسیده است و این در حالی است که شهر تا دو هفته دیگر نیز با معضل سیلاب مواجه است و مردم به اقلام متعددی نیاز دارند.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمک‌های مردمی از جمله خشکبار، پوشاک، مواد بهداشتی، لباس، پتو و ... در بین شهروندان آق‌قلا توزیع شده است و امیدواریم که هرچه زودتر شهروندان این شهر به خانه‌های خود برگردند و از سوی دیگر نیز وسایل مورد نیاز خانه‌ها در حال تامین است تا با بازگشتشان این وسایل توزیع شود./فارس

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید