۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
کد خبر: 12104992

بنا بر اطلاعیه مرکز ارتباطات شهرداری تهران خط ۶ متر ی تهران کاملا ایمن است و نگرانی از داشتن یا نداشتن استانداردهای لازم وجود ندارد.

به گزارش سلام نو، از صبح امروز نامه ای به امضای محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در خصوص عدم ایمنی خط ۶ متروی تهران و اشکالات و ایرادات موجود در این پروژه در فضای مجازی دست به دست شد.

علیخانی امشب درخصوص این نامه گفت: ما معتقدیم باید پیش از افتتاح و بهره برداری از این پروژه مسیولان به صورت کتبی ایمنی این پروژه را اعلام کنند.

حال مرکز ارتباطات شهرداری تهران در خصوص این نامه و ایمنی خط ۶ متروی اطلاعیه ای را صادر کرده است که در زیر می خوانید:

در آستانه افتتاح و بهره‌برداری از سه پروژه عظیم شهری که با حضور روحانی ریاست محترم جمهوری در روز یکشنبه برگزار می‌شود، اخباری مبنی بر ناایمن بودن خط ۶ مترو منتشر شد.

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ضمن تقدیر و تشکر از حساسیت اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران و برخی رسانه‌ها به اطلاع عموم شهروندان و رسانه‌ها می‌رساند، خط ۶ مترو که فردا با حضور دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری و دکتر حناچی شهردار محترم تهران افتتاح خواهدشد، طبق تمامی استانداردهای رایج و معمول مورد ارزیابی‌های لازم قرارگرفته و با تاییدیه مشاوران و مدیران شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه از هر لحاظ ایمن و مورد اطمینان کامل است.

گفتنی است عصر امروز سند تاییدیه ایمنی شرکت‌ گروه مهندسین مشاور و مجری مبنی بر انجام تست‌های ایمنی خط ۶ مترو شامل تهویه و هواسازها، سیستم ایمنی و اطفا حریق، سیگنالینگ و... (که به پیوست این اطلاعیه در اختیار عموم شهروندان و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت) نیز تقدیم کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران شده است.

در پایان لازم به ذکر است، نخستین و بالاترین اولویت مدیریت شهری و شهرداری تهران امنیت شهروندان است و هیچگاه در راستای بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌ها امنیت، دقت و صحت فدای سرعت نخواهد شد./فارس

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید