۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 11556090

وزیر کشور آخرین گزارش‌ها از استان‌هایی که بارش نزولات آسمانی در آن در جریان دارد را دریافت کرد و پیرو دستور رئیس جمهور، بکارگیری تمامی ظرفیت‌های فنی و رسانه‌ای برای اطلاع رسانی دقیق و بهنگام را از تمامی مسئولان ذیربط خواستار شد.

به گزارش سلام نو ، عبدالرضا رحمانی فضلی که ساعاتی پیش آخرین وضعیت استان‌های کرمانشاه، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، خوزستان، همدان، اصفهان، چهارمحال بختیاری و کردستان را دریافت کرده بود با تاکید بر اینکه تماس لحظه‌ای و پیگیرانه رئیس‌‌جمهور نقطه قوت خدمتگزاران مردم است، بر ضرورت توجه مردم به هشدارها و توصیه‌های ایمنی مسئولان استانی و ستاد مدیریت بحران تصریح کرده و دستورات لازم را برای رفع آبگرفتگی در برخی مناطق شهری و روستایی و بسیج تمام امکانات و تجهیزات به منظور امداد رسانی سریع و به موقع صادر کرد.

وی از «هماهنگی خوب و مطلوب تمامی دستگاه‌ها و نیروهای عملیاتی که به طور شبانه‌‌‌روز مشغول خدمت به مردم هستند» تقدیر و تشکر کرد و از نیروهای انتظامی خواست به طور جدی مانع حضور مردم اطراف رودخانه‌ها، سیلاب و مناطق آب‌گرفته شوند.

بر اساس گزارش مسئولان مناطق ذکر شده بارش باران و طوفان شدت یافته است و با توجه به پیش‌‌بینی‌های صورت گرفته تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده بود و خوشبختانه تاکنون خسارات مالی خاصی گزارش نشده است./ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید