بازی‌ها یکی از بهترین سرگرمی‌هایی هستند که شیرینی تعطیلات را برای هر کسی دو چندان می‌کنند به خصوص اگر اهل موبایل و بازی موبایل باشید.

Comix Zone Classic

حجم: 147.9 / 46.93 مگابایت

Sonic the Hedgehog™ Classic

حجم: 175.7 / 57.09 مگابایت

Skyforce Reloaded

اما اگر به دنبال خاطره‌بازی با حال و هوایی مدرن‌تر هستید، Skyforce Reloaded را از دست ندهید. بازی تمام آن چیزهایی که قبلا با اکشن‌های هواپیمایی قدیمی دیده‌ بودیم را دارد و در عین حال با پویایی محیط‌ها، گرافیک استثنایی و آیتم‌های مختلف توانسته رنگ و بویی مدرن‌تر به خودش بگیرد. در این بازی کنترل هواپیمایی جنگی را به عهده دارید و هر مرحله باید به دشمنان شلیک کنید و مراقب تیرهای آن‌ها هم باشید.

Sky Force Reloaded

سازنده: Infinite Dreams

حجم: 664 / 284.92 مگابایت

Dancing Line یا Rolling Sky 2

وقت‌هایی که نیاز به آرامش دارید، Dancing Line و Rolling Sky 2 با دست گذاشتن روی موسیقی و البته محیط‌های زیبایی که به تصویر می‌کشند می‌توانند برای دقایقی مخاطب را از شلوغی‌های دورش جدا کنند. در دنسینگ لاین هر مرحله شخصیت اصلی مسیری را طی می‌کند و هر وقت که به یک مانعی رسید کافیست روی صفحه ضربه بزنید تا راهش را عوض کند.

رولینگ اسکای 2 اثر تصویر محورتری نسبت به دنسینگ لاین به حساب می‌آید اما همچنان سازنده در قالب یک ماجراجوی موزیکالی، سرعت عکس العمل واکنش مخاطب را به چالش می‌کشد. در این بازی کنترل شخصیتی به بازیکن داده می‌شود و تنها باید او را به خط پایان برساند؛ کاراکتر بازی خودش حرکت می‌کند و در قسمت پایینی صفحه لمسی، باید دست خود را به سمت چپ یا راست بکشید تا جهت دویدنش را عوض کند و به موانع برنخورد.

Dancing Line

سازنده: Cheetah Games

حجم: 241.9 / 80.1 مگابایت

Rolling Sky 2

سیستم عامل: iOS

حجم: 289.2 مگابایت

Score! Hero

به لطف گیم‌پلی کاملا مناسب با صفحات لمسی، در هر موقعیتی که باشید Score! Hero می‌تواند از بی‌حوصلگی نجات‌تان بدهد. در این بازی باید با استفاده از ژست‌های حرکتی پاسکاری کنید و وقتی موقعیت را مناسب دید، به حریف گل بزنید. در واقع در Score! Hero خبری از دکمه‌های فراوان برای سرعت، پاس و شوت نیست و بازیکن‌ها هم خودشان حرکت می‌کنند. بنابراین تنها باید با کشیدن انگشت‌تان روی صفحه لمسی، پاس بدهید و گلزنی کنید.

سازنده: First Touch Games

حجم: 132.1 / 99.5 مگابایت

به گزارش سلام نو، نرم نرمک می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال ۹۷ هم با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده‌ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی‌ها یکی از بهترین سرگرمی‌هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می‌کنند، از این رو ما در دیجیاتو برای‌تان بهترین ها را گلچین کرده‌ایم. در این چهار مقاله هفت سنگ نوروزی، عناوین جذاب و سرگرم کننده‌ای را معرفی می‌کنیم تا در طول تعطیلات حسابی مشغول‌شان باشید و از تجربه‌شان لذت کافی را ببرید.

تعطیلی‌های عید زمان مناسبی است تا به سفر بروید و در این جور مواقع، خستگی راه می‌تواند لذت گشت و گذار را تا حد زیادی کاهش دهد. در آخرین قسمت از مقالات «راهنمای نوروزی بازی های موبایل» دوباره به سراغ عناوین آفلاینی رفته‌ایم که در مسیرهای طولانی می‌توانند بهترین همدم‌تان باشند.

Kingdom Rush Vengeance

بازی آفلاین است

بازی‌های دفاع از قلعه (Tower Defense) به‌خاطر ذات اعتیادآورشان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای طولانی هستند. عناوینی که هنگام تجربه‌شان زمان سریع‌تر از چیزی که انتظار دارید، می‌گذرید. Kingdom Rush Vengeance یکی از گسترده‌ترین عناوین این سبک است؛ همانند بقیه بازی‌های تاور دفنس در اینجا هم هر مرحله دشمنان از مسیرهایی به سمت شما هجوم می‌آورند و باید با ساخت ساختمان‌های دفاعی و هدایت قهرمان‌تان به سمت آن‌ها، مانع نفوذ شخصیت‌های منفی به قلعه‌تان بشوید.

Ironhide Game Studio

قیمت: 4.99 دلار

سازنده: Ironhide

سیستم عامل: iOS و اندروید

حجم: 693.2 / 643 مگابایت

دانلود

مثلث Sonic ،Street of Rage و Comix Zone

در راهنمای نوروزی سال گذشته با عناوین Bully و GTA San Andreas خاطره‌بازی کردیم و برای امسال، این بار به سراغ سه تا از نوستالژی‌ترین‌ بازی‌های کنسول سگا جنسیس رفته‌ایم؛ Sega Forever  معدنی طلا برای گیمرهای دهه ۹۰ به‌حساب می‌آید. سگا در قالب این سرویس بازی‌های قدیمی و محبوب خودش را به تلفن‌های هوشمند آورده است.

برخلاف امولاتورها که هر کدام مشکلاتی دارند، Sega Forever با بهبودهای گرافیکی و گزینه‌های بیشتری که در اختیار کاربر قرار می‌دهد توانسته عملکرد بهتری از خودش به جا بگذارد. فقط یک نکته: بازی‌های این سرویس عمدتا آفلاین هستند ولی برای ذخیره کردن بازی، باید به اینترنت وصل شوید.

Streets of Rage 2 Classic

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای

سازنده: SEGA

حجم: 146.6 / 46.14 مگابایت

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید