در دنیای امروز، طلاق یکی از مسائلی مهمی است که آمار بالایی را به خود اختصاص داده است و انتخاب کردن شریک زندگی به یک موضوع بسیار مهمی در جوامع بشری تبدیل شده است؛ زیرا افراد اغلب برای این انتخاب سرنوشت ساز زندگی شان سختگیرانه عمل می کنند تا بتوانند عالی ترین را داشته باشند.

تقویت رابطه مرد و زن با حضور فرزند

ایبس در خصوص تقویت رابطه مرد و زن با حضور فرزند می گوید: «زمانی در رضایت از ازدواج غوطه ور می شوی که کودکی متولد شود و تا زمانی هم که آن ها خانه را ترک نکنند، این رضایت افزایش نمی یابد.»

شما با به دنیا آوردن کودک نه تنها فرد سومی وارد ساختمان نیمه کاره اتحاد دو نفره تان می کنید، بلکه او همان کسی است که فشار زیادی بر تخریب روابطتان وارد خواهد آورد.

تعجبی نیست که مردم می گویند که نتیجه اصرارشان برای ورود فرزندی جدید به خانواده حتی به خیانت همسرشان منتهی شده است.

مور در این رابطه می گوید: «اگر شما نمی توانید خوب زندگی را پیش ببرید، بچّه آوردن به نیت بهبود روابط ممکن است کوبیدن آخرین میخ بر تابوت زندگیتان باشد و با برانگیختن حسادت همسرتان احساسات او را بکشید.

حسادت به بچه ممکن است زخم عمیقی بر پیکره عشق شما بزند. شما تمام روز سرکار هستید و وقتی به منزل برمیگردید، اوّلین کاری که انجام می دهید بوسیدن فرزندتان است.»

وی ادامه می دهد: «می توانید یک هفته کودکی را به خانه بیاورید. من هیچ راه دیگری را که نشان دهد فرزند چه فشاری به زندگی وارد می کند، نمی شناسم. تا زمانی که این اتفاق نیفتد، بسیاری از زوج ها اندازه این فشار را درک نمی کنند.

به همین دلیل است که پیش از تولد کودک اوّل باید رابطه زن و شوهر مستحکم شود.»

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید