مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان گفت: طی 24 ساعت گذشته وضعیت بارندگی در شهرستان های بردسکن، قوچان، نیشابور و سبزوار خوب گزارش شده و اکنون مهمترین مشکل موجود در جاده قوچان - درگز به دلیل شدت بارش برف و بسته شده این راه از دیشب است. 

به گزارش سلام نو، حجتعلی شایانفر روز سه شنبه  این وضعیت را در شهرستان های واقع در غرب و جنوب خراسان رضوی شدیدتر توصیف و بیان کرد: بارش باران افزون بر اینکه اغلب معابر شهری را دچار آبگرفتگی کرده، با ایجاد سیلاب خسارت هایی به تاسیسات زیربنایی و شهری این مناطق وارد آمده و وزش باد شدید نیز موجب آسیب به برخی خودروها و ساختمان ها شده است.

وی افزود: بر اساس اخطاریه شماره هفت اداره کل هواشناسی خراسان رضوی به فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی بحران مدار، اعلام آماده باش شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ظرف 24 ساعت گذشته وضعیت بارندگی در شهرستان های بردسکن، قوچان، نیشابور و سبزوار خوب گزارش شده و اکنون مهمترین مشکل موجود در جاده قوچان - درگز به دلیل شدت بارش برف و بسته شده این راه از دیشب است.

وی گفت: تلاش نیروهای امدادی و راهداری برای بازگشایی این جاده ادامه دارد. میزان خسارات ناشی از وقوع سیلاب، برف و کولاک در حال جمع بندی است.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ظرف 24 ساعت گذشته در 24 شهرستان این استان باران و برف باریده است. در این مدت بیشترین بارش برف به میزان 14 سانتیمتر در قوچان و بیشترین بارش باران به میزان 17 میلیمتر در نیشابور ثبت شده است.

خراسان رضوی با وسعت 118 هزار و 851 کیلومترمربع شامل 29 شهرستان، 70 بخش و 2دوهزار و 540 روستا است./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید