نخست وزیر هند گفت:پاکستان را غافلگیر کردیم زیرا این کشور خودش را برای حمله زمینی ما آماده کرده بود.

به گزارش سلام نو، 'نارندرا مودی' شنبه گفت، پس از حمله انتحاری تروریست ها به نظامیان هند در کشمیر، اسلام آباد خودش را برای حمله زمینی تلافی جویانه آماده کرده بود.

مودی که به دنبال سوار شدن بر موج حملات هوایی هند به پایگاه گروه جیش محمد در بالاکوت افغانستان به منظور جلب آرای مردم در انتخابات پیش روی این کشور است، افزود: با زبان خود تروریست ها به آنها جواب دادیم. پاکستان حدود ساعت 5 صبح به قدری ترسیده بود که به همه دنیا خبر داد که توسط نیروهای هندی هدف قرار گرفته است. آنها شروع به گفتن این مساله کردند که مودی ما را هدف قرار داد. درواقع، دنیا از طریق آنها و نه ما خبردار شد.

نخست وزیر هند ضمن انتقاد از قصور پاکستان در پاسخ دادن به حملات تروریستی 2011 در بمبئی، خاطر نشان کرد، گزارش ها حاکی از آمادگی نیروهای زمینی، هوایی و دریایی برای پاسخ دادن به حملات بود اما، خویشتنداری کردند. به نیروهای ما اجازه این کارداده نشد. درواقع، دست و پای آنها بسته بود. آیا با دست و پای بسته می شود کاری کرد؟

وی با اشاره به رفتار پاکستان با 'سونیا گاندی' به عنوان رئیس ائتلاف در دوره نخست وزیری 'مانموهان سینگ' گفت: آنها(پاکستان) فکر می کنند می توانند هند را زخمی و به آن حمله کنند و هند هم پاسخی نمی دهد. دلیل این طرز تفکر دشمنان هند به نگرش دولت 'از دور کنترل شده' قبل از 2014 بود.

هند به تلافی حمله انتحاری 25 بهمن گروه جیش محمد به نظامیان این کشور در پولوامای هند و کشته شدن 41 تن از آنها، پایگاه این گروه در پاکستان را بمباران و اعلام کرد،200 تا 300 تن از اعضای جیش محمد را به هلاکت رساند.

پاکستان حملات هوایی هند به این گروه در خاک پاکستان را تکذیب کرد./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید