۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 9392377

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: 10 دستگاه خودرو مجهز سپاه روح الله استان مرکزی نیز در عملیات برقراری جریان برق به کارگیری شده است.

به گزارش سلام نو، «محمد اله داد»  افزود: با اقدام گروه های فنی این شرکت جریان برق در کوتاه ترین زمان دوباره برقرار شد و وضع به حالت عادی بازگشت.

او ادامه داد: 19 گروه فنی برق اکنون برای رفع مشکلات ناشی از بارش سنگین برف شب گذشته در حال خدمت رسانی به شهروندان استان هستند.

وی ادامه داد: افزون بر خدمات رسانی این اداره، 10 دستگاه خودرو مجهز سپاه روح الله استان مرکزی نیز در عملیات برقراری جریان برق به کارگیری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی بیان کرد: گروه های دیگر این شرکت نیز با تجهیزات کامل در مناطق مختلف استان مستقر شده اند و برای رفع مشکلات اقدام می کنند.

اله داد اظهار کرد: شکستن و سقوط شاخه های درختانی که تحمل وزن برف ندارند، ممکن است باعث ایجاد خاموشی مقطعی در برخی از نقاط شود، بنابراین از شهروندان تقاضا می شود از وسیله های ایمن و عایق همانند چوب های بلند نسبت به تکاندن برف شاخه های درختان اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی بیان کرد: تمامی اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق استان مرکزی جهت تامین برق مشترکان آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

اله داد افزود: از مشترکان تقاضا می‌شود در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 121 واحد اتفاقات و عملیات شرکت تماس برقرار یا به سامانه پیامکی پیک 10001000121 پیامک ارسال کنند.

بارش برف از عصر دیروز در نقاط مختلف استان مرکزی آغاز شد و تا کنون ارتفاع برف در گردنه های استان مرکزی به 70 سانتیمتر رسیده است./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید