جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: اهدای 66 سری جهیزیه به نوعروسان در خوزستان به همت بنیاد برکت، بسیج سازندگی سپاه و مجموعه خیران استان برای کمک به زوج های جوان صورت گرفته است.

به گزارش سلام نو، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در حاشیه آیین اهدای 66 سری جهیزیه به نوعروسان خوزستانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت شریف ایران به عنوان یک خانواده بزرگ، سرشار از عاطفه بوده و شادی ها و غم های خود را با هم شریک هستند.

وی افزود: اهدای 66 سری جهیزیه به نوعروسان در خوزستان به همت بنیاد برکت، بسیج سازندگی سپاه و مجموعه خیران استان برای کمک به زوج های جوان صورت گرفته که یکی از اقدامات شایسته در جامعه اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران ادامه داد: این برنامه ها به صورت مستمر در سطح کشور در حال اجرا بوده و امید است بتوانیم در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی تهیه جهیزیه را از اقدامات موثر در تشویق جوانان به ازدواج عنوان کرد و گفت: شاید برخی مواقع اقلام ناچیز هم مانعی برای ازدواج باشند که باید این موانع را از مقابل جوانان این کشور اسلامی برداریم.

سردارسرتیپ پاسدار سلامی افزود: برای نهادینه کردن ازدواج در جامعه باید مشکلات جوانان به حداقل برسند.

وی همچنبن در آیین گشایش سومین نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز افزود: خوزستان سرزمین رودهای زلال و خروشان و سرزمین اثبات وفاداری ملت به ارزش ها و اعتقادات خود است.

وی بیان کرد:دشمن روزی در این نقطه حضور داشت اما امروز هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران تحت تعقیب است که این نیز اقتدار ایران اسلامی را نشان می دهد.

وی نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه را تنها بخش کوچکی از جذابیت های قدرت دفاعی ایران و اسلام دانست و افزود: دشمنان باید انتهای این قدرت را محاسبه کنند.

وی همچنین گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه در این منطقه مقدس و عملیاتی، نشان دهنده تداوم راه شهدا است./خبرانلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید