برخی از سایت های غیرمجاز به فروش بلیت الکترونیکی بدون اخذ مجوز از این سازمان اقدام کرده اند، نسبت به انسداد و فیلترینگ برخی از این سایت ها اقدامات قانونی به عمل آمده است.

به گزارش سلام نو، «رضا جعفرزاده» اظهارداشت: برخی از سایت های غیرمجاز به فروش بلیت الکترونیکی بدون اخذ مجوز از این سازمان اقدام کرده اند، نسبت به انسداد و فیلترینگ برخی از این سایت ها اقدامات قانونی به عمل آمده است.

وی خطاب به واسطه ها و سایت های غیرمجاز هشدار داد: در صورت محرز شدن تخلف این سایت ها و ارائه هرگونه گزارش چه از طرف شرکت های هواپیمایی، چه هنگام بازرسی های دفتر نظارت و چه گزارش های مردمی، با آنها برخورد می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن توصیه به متقاضیان مبنی بر اینکه بلیت هواپیما را از مراکز معتبر خریداری کنند، گفت: به منظور جلوگیری از برخی تخلفات و ساماندهی فروش بلیت هواپیما، فهرست دفاتر خدمات الکترونیکی بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: متقاضیان خرید بلیت هواپیما می توانند از سایت های دارای مجوز، نسبت به خرید بلیت اقدام کرده و از طریق سامانه راستی آزمایی - در پایگاه های اطلاع رسانی شرکت های هواپیمایی و انجمن شرکت های هواپیمایی - از وضعیت اصالت بلیت خود مطمئن شوند./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید