۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کد خبر: 9009569

از بین بردن چربی های شکم کاری بسیار سخت و زمان گیر است به گونه ای که بسیاری از افراد علی رغم پیروی از رژیم غذایی باز هم نمی توانند به راحتی چربی های شکم را از بین ببرند.

گفتنی است بسیاری از کارشناسان تغذیه و ورزش بر این باور هستند که برای از بین بردن چربی شکم باید علی رغم پیروی از رژیم غذایی مناسب اقدام به ورزش نیز نمود، اما ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با روشی اورژانسی برای از بین بردن چربی های شکم آشنا کنیم.

جالب است بدانیم این روش تنها مناسب افرادی است که قصد شرکت در مهمانی و یا عروسی دارند و زمان کافی برای رژیم گرفتن و یا انجام فعالیت های ورزشی ندارند.

به طور کلی باید در نظر داشت که رژیم اورژانسی حذف چربی از شکم تنها شامل آب و مایعجات می باشد چرا که نوشیدنی ها کمک شایانی به حذف سموم از بدن می کند.

رژیم غذایی مناسب برای کوچک کردن و حذف چربی شکم در یک روز

8 صبح - یک لیوان آب آشامیدنی را با آب لیمو بنوشید.

10 صبح - یک لیوان آب را با آب پرتقال یا سیب بنوشید.

12 صبح - یک فنجان چای سبز

1 بعد از ظهر - یک لیوان آب سرد به همراه آب هویج

3 بعد از ظهر - نوشیدن یک فنجان چای سبز

5 بعد از ظهر - یک لیوان آب با آب هر میوه ایی که خودتان در اولویت قرار می دهید، میل کنید.

7 شب- یک فنجان دیگر چای سبز بخورید.

9 شب - یک لیوان آب با آب میوه گریپ فروت بنوشید.

10 شب - یک لیوان آب گرم با آب لیمو میل کنید.

در پایان باید یادآور شد استفاده از آب کافی در طول روز می تواند به طور طبیعی باعث افزایش متابولیسم بدن و در نهایت کاهش وزن شود.

توجه : مطمئن باشید که هیچ نوع شیرینی دیگر در هنگام نوشیدن این نوشیدنی ها اضافه نکنید و نوشیدنی هایی که در طی این رژیم می نوشید باید کاملا طبیعی باشند و بطور کلی اصول این رژیم بر پایه طبیعی بودن آن است .

اگر می خواهید که لباس هایتان در طی 24 ساعت برای شما گشاد شوند بهتر است که این رژیم را امتحان کنید و یک نکته دیگر که می توان در مورد این رژیم غذایی بدانید این است که تمام سموم خون شما از بین خواهند رفت و احساس شادابی و نشاط خواهید داشت و نسبت به روز گذشته پر انرژی تر خواهید بود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید