۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 8905241

رئیس پلیس استان کردستان گفت: راننده خودرو بی توجه به دستور مکرر ایست پلیس اقدام به فرار کرده و با یک قبظه اسلحه شکاری به طرف خودرو گشت پاسگاه شلیک کرد.

به گزارش سلام نو، استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازپایگاه خبری پلیس ،سردار"غلامعباس غلامزاده"در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ماموران گشت پاسگاه انتظامی دستگرد امامزاده ساعت ۴ بامداد روز گذشته در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری پراید با پلاک سرقتی مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو بی توجه به دستور مکرر ایست پلیس اقدام به فرار کرده و با یک قبظه اسلحه شکاری به طرف خودرو گشت پاسگاه شلیک کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران نیز با رعایت قانون به کارگیری سلاح به مقابله با سارق مسلح پرداختند و با شلیک به لاستیک پراید آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس استان خاطرنشان کرد: با توقف خودرو، سارق به طرف زمین های کشاورزی اطراف متواری شد که در نهایت ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی متهم را دستگیر و یک قبظه اسلحه شکاری غیر مجاز از وی کشف کردند.

سردار "غلامزاده"در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از همکاری مطلوب شهروندان با پلیس برای برخورد قاطع و قانونی با مجرمان واستقرار امنیت قدردانی کرد./خبرانلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید